Sorteren

vakantiehuizen Frankenau (Sauerland)

Reviews over Frankenau (Sauerland)

Dirk Magriet en Anneke
    29-8-2017

Alles was perfect.mooie ligging,zeer schoon de zaken goed voormekaar.

Heerlijk!! We hebben genoten!

Sharon
    17-8-2017

Met ons gezin hebben we begin juni heerlijk 5 dagen mogen genieten van het huis van Rudy en Greet. Het huis ontbreekt aan niets en door de huiselijke sfeer voelt het gelijk als 'thuis'. Het huis is gezellig ingericht, heel schoon en heeft lekkere bedden. Het huis is van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine etc) en bij vragen tussendoor staan Rudy en Greet gelijk voor je klaar. Ook in de omgeving van Frankenau is er genoeg te doen. We hebben gewandeld langs de Edersee en heerlijk gegeten in een authentiek Duits restaurantje 'beneden' in het dorp! Ondanks dat het begin juni was hebben we toch 's avonds laat af en toe heerlijk de houtkachel aangedaan. En terwijl we daarvan aan het genieten waren hebben we (werkelijk waar!) de wasbeertjes door de tuin horen rond rennen. Een mooiere plek kan er toch niet zijn!

Kortom: een echte aanrader!

Erg leuk huisje

Jeroen van de Zon
    11-8-2017

We waren op zoek naar een huisje in de bossen. We kwamen eigenlijk per ongeluk bij dit huisje uit. Nog nooit eerder van dit plaatsje gehoord, op internet zag het er leuk uit. Minder leuk dan in het echt, want het is een tophuisje. Leuk ingericht, gezellig en compleet.

De bosrand vlakbij is ook heel erg mooi en je kan er dagen wandelen. Wel ff een kaart meenemen, want verdwalen kan ook :) En dan merk je meteen dat het echt in een rustige landelijke omgeving ligt.

Dit is zo'n verborgen pareltje, wij komen er zeker een keertje terug.

Superfijne plek in de bossen

Maurice
    10-8-2017

Wij zijn hier nu 2x geweest en het is een superheerlijke, rustige plek. Aan de rand van een groot woud met heel veel wandelroutes, een manege om de hoek en gezellige dorpjes nabij. Op een kwartiertje rijden ligt een zwemparadijs waar onze dochter van 4 helemaal wild van is.

Het huisje zelf is prima verzorgd en supernetjes, lekker dat er zo'n ouderwetse openhaard in staat. Die wordt wel warm, dus even de kinderen meegeven dat ze er uit de buurt blijven. Heerlijke douche en goede wasmachine, keuken heeft alles wat je op vakantie nodig hebt, zoals vaatwasser en mooi kooktoestel.

Een heerlijke plek waar de prijs/kwaliteitverhouding ook nog eens supergoed is. Aardige eigenaren trouwens, reageren correct op tijd op vragen.

Volgend jaar weer!

Janna Hogenberg en Géke Martien van der Veen
    18-7-2016

Een ieder die reeds eerder in huisje 78 heeft gelogeerd weet dat de eigenaar er alles aan doet om het de gast zoveel mogelijk naar de zin te maken. Ook dit jaar er weer geweest en de beneden- en 1e -verdieping is totaal voorzien van een nieuwe tegelvloer in houtenplankstructuur. Mooi!!!

De badkamer is totaal vernieuwd, wisten niet wat we zagen!! Huisje 78 is een echte aanrader voor een ieder!!!!

Frankenau (Sauerland) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 75 reviews