• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

vakantiehuizen Frankenau (Sauerland)

Reviews over Frankenau (Sauerland)

Heerlijke rustige bosrijke omgeving.

Fam. Jorritsma
    12-8-2018

Heerlijk plekje om van de rust en omgeving te genieten. Het park ligt centraal in de omgeving dus kleine afstanden rijden voor activiteiten. Ook ligt er een geweldig wandel gebied nabij het park. Het huisje is modern ingericht en prima boxspring bedden en het huisje is voorzien van allerlei luxe. Ook het terras bij het huisje kun je heerlijk zitten.

Wij waren hier met 2 pubers van 14 en 17 en die hebben een geweldige vakantie gehad omdat de omgeving genoeg activiteiten bied.

Geweldig

Van Overbeeke ron
    28-7-2018

Het huisje ligt op het hoogste gedeelte van het park, dus voor een wandeling naar beneden en terug moet je wel in goede conditie zijn. Het uitzicht is geweldig. Wij verbleven op de eerste verdieping met zeer groot terras.

Het huisjes is heel comfortabe en praktisch.

Alles is aanwezig voor een aangenaam verblijf.

Door de aanwezigheid van aircondition in elke vertrek was het tijdens de warmte goed vertoeven en heerlijk slapen.

In het huisje zijn ruim voldoende boeken, cd's, spelletjes en informatie over de omgeving aanwezig.

Kortom het was een heerlijke vakantie en we gaan zeker nog eens vaker terug.

Geweldig huisje

Chris
    8-6-2018

Een ontzettend mooi huis met alle gemakken voorzien. Het balkon is groot met een mooie uitzicht. Ook niet onbelangrijk, de bedden slapen heerlijk. We hebben echt genoten van de super mooie natuur. Leuke dorpjes in de omgeving waar je lekker kan eten. Ook de mensen zijn erg vriendelijk. We hebben al besloten om dit huisje vaker te huren want we hebben nog niet alles gezien.

Dirk Magriet en Anneke
    29-8-2017

Alles was perfect.mooie ligging,zeer schoon de zaken goed voormekaar.

Heerlijk!! We hebben genoten!

Sharon
    17-8-2017

Met ons gezin hebben we begin juni heerlijk 5 dagen mogen genieten van het huis van Rudy en Greet. Het huis ontbreekt aan niets en door de huiselijke sfeer voelt het gelijk als 'thuis'. Het huis is gezellig ingericht, heel schoon en heeft lekkere bedden. Het huis is van alle gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine etc) en bij vragen tussendoor staan Rudy en Greet gelijk voor je klaar. Ook in de omgeving van Frankenau is er genoeg te doen. We hebben gewandeld langs de Edersee en heerlijk gegeten in een authentiek Duits restaurantje 'beneden' in het dorp! Ondanks dat het begin juni was hebben we toch 's avonds laat af en toe heerlijk de houtkachel aangedaan. En terwijl we daarvan aan het genieten waren hebben we (werkelijk waar!) de wasbeertjes door de tuin horen rond rennen. Een mooiere plek kan er toch niet zijn!

Kortom: een echte aanrader!