• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

vakantiehuizen Frankenau (Sauerland)

Reviews over Frankenau (Sauerland)

Een fantastische vakantie in een heerlijk oord.

J&E B.
    13-11-2018

Wij hadden een heerlijke herfstvakantie in "De Dageraadkijker", een huis, dat van alle gemakken is voorzien en van waaruit we prachtige wandelingen maakten o.a. in het enorme natuurpark Kellerwald, dat onmiddellijk grenst aan het park.

De directe contacten met de eigenaren werden door ons als zeer prettig ervaren.

We komen hier dan ook graag terug

Tophuisje in prachtige omgeving

Christine
    28-10-2018

Fijn huisje, leuke uitvalsbasis voor een prachtig natuurgebied waar je kunt wandelen en mountainbiken.

Ben
    19-10-2018

Wij huurden huisje De Dageraadkijker Am Sternberg 67. Contact met de verhuurders vlot, prettig en flexibel. Bij problemen kan je rechtstreeks contact met hen opnemen. Fantastische ligging aan de rand van het park met volledig vrij uitzicht op het dalletje. Geen andere huisjes voor je.Zonnig houten terras dat volledig is omheind met een hekwerk. Alle comfort aanwezig. Gloednieuwe keuken met alles er op en aan. Fijne houtkachel waarmee je het goed warm kunt krijgen. Functionele badkamer. Alles werkt naar behoren. Gezellige woonkamer annex eetkamer. Televisie met NL zenders en goed werkend internet.Ruime wandelmogelijkheden vanuit het huisje en directe omgeving. Binnen een straal van 25km genoeg mogelijkheden voor autoritjes en bezoek aan stadjes. Fietsen is goed mogelijk maar wel met elektrische ondersteuning tenzij je kuitenbijters van heuvels gewend bent. Je ziet hier veel mountainbikes met ondersteuning.

Fantastisch vakantiehuis

Laura Drent
    24-9-2018

Nazomeren was fantastisch! Heerlijk verblijf in dit vakantiehuis, schoon en volledig ingericht, met geweldige bedden. Uitzicht is prachtig, met veel privacy op het terras! We hebben veel gewandeld en genoten van de prachtige omgeving. Komen zeker nog terug!

Heerlijk ontspannend

Fam geersing
    3-9-2018

Heerlijk huisje op rustig park, ideale omgeving voor wandelaars ( met hond ) en mountainbikers .jammer dat het zwembad niet gratis is voor mensen die op het park verblijven .