Frankenau (Sauerland)

We hebben een aantal aanbieders voor Frankenau (Sauerland) voor je op een rij gezet:

vakantiehuizen Frankenau (Sauerland)

Bungalow.net

Reviews over Frankenau (Sauerland)

Heerlijk wandel- en skigebied.

Teun Vollenhove,
    1-4-2019

Wij zochten een plekje om te skiën en te hiken. Hoewel het skigebied Willingen en Winterberg allebei wat verder weg liggen, zijn er voldoende gebieden op 10-15 minuten rijden. Het hiken is fantastisch, vanuit het huisje loop je in 10 minuten in het Kellerwald en vanuit daar kun je tientallen kilometers lopen. Wandelkaarten liggen in het huisje.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch vakantiehuis in prachtige omgeving

Maurice,
    10-1-2019

Huize Frankenau is een fantastisch vakantiehuis in een prachtige omgeving en van alle gemakken voorzien. Het huis ligt op een rustige plek. Met de ruime woonkamer en twee grote slaapkamers is het een ideaal vakantiehuis voor een vakantie met kleine kinderen. Er is een bedje en een badje aanwezig. In het huis is veel informatie aanwezig over de omgeving en activiteiten in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastische vakantie in een heerlijk oord.

J&E B.,
    13-11-2018

Wij hadden een heerlijke herfstvakantie in "De Dageraadkijker", een huis, dat van alle gemakken is voorzien en van waaruit we prachtige wandelingen maakten o.a. in het enorme natuurpark Kellerwald, dat onmiddellijk grenst aan het park. De directe contacten met de eigenaren werden door ons als zeer prettig ervaren. We komen hier dan ook graag terug

Gereisd met partner in november 2018

Tophuisje in prachtige omgeving

Christine,
    28-10-2018

Fijn huisje, leuke uitvalsbasis voor een prachtig natuurgebied waar je kunt wandelen en mountainbiken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Ben,
    19-10-2018

Wij huurden huisje De Dageraadkijker Am Sternberg 67. Contact met de verhuurders vlot, prettig en flexibel. Bij problemen kan je rechtstreeks contact met hen opnemen. Fantastische ligging aan de rand van het park met volledig vrij uitzicht op het dalletje. Geen andere huisjes voor je.Zonnig houten terras dat volledig is omheind met een hekwerk. Alle comfort aanwezig. Gloednieuwe keuken met alles er op en aan. Fijne houtkachel waarmee je het goed warm kunt krijgen. Functionele badkamer. Alles werkt naar behoren. Gezellige woonkamer annex eetkamer. Televisie met NL zenders en goed werkend internet.Ruime wandelmogelijkheden vanuit het huisje en directe omgeving. Binnen een straal van 25km genoeg mogelijkheden voor autoritjes en bezoek aan stadjes. Fietsen is goed mogelijk maar wel met elektrische ondersteuning tenzij je kuitenbijters van heuvels gewend bent. Je ziet hier veel mountainbikes met ondersteuning.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)