Vakantiehuizen Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Fantastisch!

Fiona Lier,
    1-11-2018

Superleuke locatie 'in the middle of nowhere'! Vriendelijk personeel, goed eten en in de wintermaanden de mogelijkheid om een thermo-overall, winterlaarzen & handschoenen te lenen! Skiemogelijkheden & Salla Reindeerpark zijn op loopafstand en mooie locaties in de omgeving om zonder lichtvervuiling het Noorderlicht te spotten. Ik zou hier zo weer logeren!

Gereisd met vrienden in januari 2018

fantastisch

fam baalman/de Vries,
    31-12-2017

alles was top, vanaf dat we aankwamen tot de terug reis, we wisten dat het mooi

zou worden, maar het heeft alles over troffen, het was in een woord super,

onze cabin de gastvrijheid van de eigenaar, supermarkten op loopafstand, excursies bij sonwfun safari helemaal goed.

Er zijn geen min punten te noemen alles was fantastisch een sprookje

als u wilt gaan boek dan dit het overtreft alles

fam baalman/de vries

Gereisd met vrienden in december 2017

Geweldig!

Amy,
    13-8-2017

Wat een geweldig avontuur was dit zeg ! Geweldige locatie. Mooi huisje, onbeperkt haard hout. Sauna ! Wij zaten heel dichtbij het restaurant wat erg fijn was. Genoten van alle activiteiten en de mooie omgeving.

Gereisd met partner in februari 2017

Hier krijg je niet genoeg van

Annelies,
    8-7-2017

Het was voor ons, als ouders, na 14 jaar een heerlijk weerzien met deze Finse plek. We wilden dit al jaren opnieuw beleven maar dan met onze kinderen.

Buiten de ongelooflijke belevenissen in de sneeuw met rendieren, honden, sneeuwscooters,... was ook ons verblijf een topper. Heerlijk ruime bungalows met alles er op en er aan. Haard (met hout inbegrepen) en sauna maken natuurlijk het geheel helemaal af. Wij hadden gekozen voor enkel logies maar je kan ook gebruik maken van het restaurant voor ontbijt en diner. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Superformiweldigeindefantakolosachtig!

Petrasaxy,
    5-9-2016

Hele gezellige bungalows, uiteraard met sauna en open haard in een prachtige bosachtige omgeving. Gezellig restaurant op het complex met een heerlijk ontbijt- en dinerbuffet dat altijd aangevuld wordt, ook vlak voor sluitingstijd. Allerlei activiteiten, goed georganiseerd door hele aardige mensen.

Gereisd met partner in februari 2016