• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over accommodaties in Finland

Visit lapland

Linda van huffel
    3-3-2018

Mooie vakantie woningen van alle gemakken voorzien leuk dorpje wij verbleven in rohomukka 2.5 km van het dorp maar de wandeling waard. Leuke restaurantjes vooral poro was een leuk restaurant en goed eten.

Prima huisje wel ver van de supermarkt vandaan

Amal
    21-1-2018

Bij aankomst kregen we de code van het huisje. Bij binnenkomst was het huis niet schoongemaakt beddengoed overal broodkruimels etc. Gebeld en kregen huisje ernaast 2 onder 2 kap net zo als de 1e deze was wel schoongemaakt echter lag er nog een string in de wasmachine geld en handschoen onder de bank. Pan waar de teflon bodem aan het loslaten was, broodmes die gebroken was. Verder was het prima fijne bedden, prima douche 2 stuks., prima WiFi. Wat wij miste een stoel in de woonkamer, info map over de omgeving wandelroutes etc, sleetjes zoals in akaslompolo en saariselka liggen die voor het oprapen b.w.s. Wij waren met 4 volwassen en 1 peuter. Babybedje en kinderstoel is aanwezig in elk huisje maar geen ruimte om die neer te zetten in een kamer. Voor 6 volwassenen is het echt te klein. Er staat 1 bank wat tevens slaapbank is kunnen Max 4 grote mensen op zitten. Beddengoed en handdoeken waren ruim aanw. Ps afwasblok en wc papier niet incl.

Geweldig!

Amy
    13-8-2017

Wat een geweldig avontuur was dit zeg ! Geweldige locatie. Mooi huisje, onbeperkt haard hout. Sauna ! Wij zaten heel dichtbij het restaurant wat erg fijn was. Genoten van alle activiteiten en de mooie omgeving.

Super locatie en zeer complete huisjes!

Jacqueline
    5-8-2017

Geen opmerkingen wat minder was. Alles keurig onderhouden, heel compleet!

Hier kom je echt tot rust.

Hier krijg je niet genoeg van

Annelies
    8-7-2017

Het was voor ons, als ouders, na 14 jaar een heerlijk weerzien met deze Finse plek. We wilden dit al jaren opnieuw beleven maar dan met onze kinderen.

Buiten de ongelooflijke belevenissen in de sneeuw met rendieren, honden, sneeuwscooters,... was ook ons verblijf een topper. Heerlijk ruime bungalows met alles er op en er aan. Haard (met hout inbegrepen) en sauna maken natuurlijk het geheel helemaal af. Wij hadden gekozen voor enkel logies maar je kan ook gebruik maken van het restaurant voor ontbijt en diner. Zeker een aanrader!