Vakantiehuizen Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Fantastisch!

Fiona Lier,
    1-11-2018

Superleuke locatie 'in the middle of nowhere'! Vriendelijk personeel, goed eten en in de wintermaanden de mogelijkheid om een thermo-overall, winterlaarzen & handschoenen te lenen! Skiemogelijkheden & Salla Reindeerpark zijn op loopafstand en mooie locaties in de omgeving om zonder lichtvervuiling het Noorderlicht te spotten. Ik zou hier zo weer logeren!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Genieten in Winterwonderland

Kim C,
    24-9-2018

Leuke gezellige cabins, van alle gemakken voorzien. We hebben al 4 x in deze huisje verbleven en het was altijd tip-top. De cabins zijn voorzien van een keuken met alle voorzieningen die je nodig hebt, fornuis, oven, koelkast, soms een kleine vriezer. En als je een keer geen zin hebt om te koken zijn er in het dorp ook verschillende restaurants. Vooral Poro is erg leuk. Wij gaan altijd in de winter en na een heerlijke koude dag buiten, gaat de sauna aan. Genieten. Komende winter gaan we voor de 5e keer. Dat zegt genoeg denk ik.

Gereisd met vrienden in december 2016

Visit lapland

Linda van huffel,
    3-3-2018

Mooie vakantie woningen van alle gemakken voorzien leuk dorpje wij verbleven in rohomukka 2.5 km van het dorp maar de wandeling waard. Leuke restaurantjes vooral poro was een leuk restaurant en goed eten.

Gereisd met partner in januari 2018

Prima huisje wel ver van de supermarkt vandaan

Amal,
    21-1-2018

Bij aankomst kregen we de code van het huisje. Bij binnenkomst was het huis niet schoongemaakt beddengoed overal broodkruimels etc. Gebeld en kregen huisje ernaast 2 onder 2 kap net zo als de 1e deze was wel schoongemaakt echter lag er nog een string in de wasmachine geld en handschoen onder de bank. Pan waar de teflon bodem aan het loslaten was, broodmes die gebroken was. Verder was het prima fijne bedden, prima douche 2 stuks., prima WiFi. Wat wij miste een stoel in de woonkamer, info map over de omgeving wandelroutes etc, sleetjes zoals in akaslompolo en saariselka liggen die voor het oprapen b.w.s. Wij waren met 4 volwassen en 1 peuter. Babybedje en kinderstoel is aanwezig in elk huisje maar geen ruimte om die neer te zetten in een kamer. Voor 6 volwassenen is het echt te klein. Er staat 1 bank wat tevens slaapbank is kunnen Max 4 grote mensen op zitten. Beddengoed en handdoeken waren ruim aanw. Ps afwasblok en wc papier niet incl.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

fantastisch

fam baalman/de Vries,
    31-12-2017

alles was top, vanaf dat we aankwamen tot de terug reis, we wisten dat het mooi

zou worden, maar het heeft alles over troffen, het was in een woord super,

onze cabin de gastvrijheid van de eigenaar, supermarkten op loopafstand, excursies bij sonwfun safari helemaal goed.

Er zijn geen min punten te noemen alles was fantastisch een sprookje

als u wilt gaan boek dan dit het overtreft alles

fam baalman/de vries

Gereisd met vrienden in december 2017