Reviews over Eygelshoven

Top voor herhaling vatbaar

Jacqueline,
    22-12-2018

Wat een fijn huis, goede bedden, lekkere bank, gezellig en comfortabel ingericht. Volop te doen in de omgeving. Leuk voor een romantisch weekendje met z'n tweetjes maar ook voor gezinnen met kinderen. Goede communicatie met de verhuurder

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch!

DVW,
    15-5-2018

Fantastisch huis, fantastische interior design, superleuke host, perfekt ook bij rainy weather :) . plus een dag in maastricht, een dag in gaia zoo ... dus een spannende short trip. .. absolute aanbeveling!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Heerlijk huis, wij hebben hier een week genoten

Alexander,
    24-10-2017

Het is een perfect huis als je het mooie zuid Limburg wilt ontdekken. Wij zijn hier een week geweest met zijn vieren. Onze kids van 3 en 6 vonden het erg leuk en ware gek op de trampoline in de achtertuin. En wij, vonden het de perfecte uitvalsbasis voor een week Bourgondisch genieten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Het was heel goed we zijn er een week geweest

Gert Jansen,
    6-2-2017

Het ontvangst was goed de kachel was al aan dus lekker warm toen we aan kwamen alleen de kelder was te koud voor de kinderen dat was een beetje jammer voor hun eigen plekje.. maar verder was het goed, schoon en warm wat wil je meer.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Niet twijfelen, boeken!

Lin,
    17-12-2016

Wij (2 volwassen+dochter van bijna 3) hebben hier een heerlijke week vakantie gehad. Je hoeft alleen kleding en toilettas mee te nemen want alles wat je nodig hebt - ook voor kids - is hier aanwezig. Zelfs fietsen en een buggy.

Het huisje was perfect schoon, sfeervol ingericht (voelde meteen als thuis), comfortabel en rustig gelegen.

Je zit zo in maastricht, maasmechelen design outlet, gulpen (zwemparadijs), gaia zoo, Duitsland etc etc.

Communicatie met de eigenaars prima. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde.

Wij raden deze accomodatie absoluut aan.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016