• Type accommodatie

Loopafstand
  • Type hotel

Sorteren

Reviews over Erm

Een fantastische vakantie, en meteen weer geboekt.

Nico Theuns
    16-9-2018

Wij zaten in een recent aangeschaft en opgeknapt chalet met een heerlijke overdekte veranda. De tuin was volledig afgescheiden met een 1,80 meter hoge afscheiding zodat de hond, die gratis mee mag, ook vrij rond kon lopen. De mogelijkheid om met je hond een training te volgen was in één woord fantastisch. De dame die ons daarin begeleidde gaf ons de juiste tips en trucs om beter met onze hond om te kunnen gaan.

Ook de borrel met de andere gasten en de eigenaren van de chalets was zeer ontspannen en gezellig. Kortom, we hebben hier twee weken een heerlijk verblijf gehad met eigenaren die ook gek zijn op honden. Hier waren wij al lange tijd naar op zoek.

Zo lang hij eigenaar (?) is, komen wij niet meer

Wim Bremer
    14-9-2018

Geen schoonmaakmiddel aanwezig. Geen enkele uitloopmogelijkheid voor de honden (2, die dus niet los konden lopen) en de eigenaar (???) blijkt een erg met zichzelf ingenomen mannetje, die begon te zeuren over het feit dat onze honden tijden het koffieuurtje naar twee anderen begonnen te blaffen. (Daar heb ik last van en dat stoort me enorm dat ze blaffen) Hondenpark zei u toch op de site??!! Volgens hem dan, want de overige gasten keken zo van; ben je wel lekker om zoiets te zeggen? Meneer stoorde zich eraan. Het onderbrak zijn betoog van hoe belangrijk hij toch wel was... Anderen kwamen dan niet aan het woord omdat hij zonodig van alles over zichzelf zat te vertellen en geen tegenspraak duldde. Ook domme (lees beledigende)geintjes maken over Katwijk, terwijl er Katwijkse gasten in het vertrek aanwezig waren. Goh wat leuk... We zijn dan ook meteen opgestapt.

Het lijkt er wel op dat hij doelbewust het part naar de vaantjes wil helpen.

bungalow nr 8

theo
    26-9-2016

het was weer fantastich. mooi in gericht. en een mooie keuken

Goed verblijf tijdens de zomervakantie in Erm

Henk
    26-8-2016

We hebben twee weken genoten van deze ruime vakantiewoning. Ook onze drie kinderen hadden het naar hun zin. Vooral het meer en de speeltuin waren favoriete plekjes om te spelen. De bungalow heeft een ruime woonkamer. In een hoek staat een grote tafel waar je ruimschoots kunt eten. De nieuwe keuken heeft een vaatwasser. Buiten is het ruime terras met een handige picknicktafel. Achter het terras is een grasveld waar je kunt zitten of spelen. Het grote, mooie meer is vlakbij het vakantiehuisje. De ooievaars met hun jongen waren er ook. We zijn niet in het zwembad geweest (daarom daar geen beoordeling). Ook fijn dat er gratis wifi beschikbaar is nabij de receptie. In de omgeving van Erm is genoeg te doen. Je kunt er heerlijk fietsen. In de buurt liggen mooie dorpen en Emmen is een stad waar je goed kunt winkelen.

prachtig

julia
    18-5-2016

locatie is super, schitterende monumentale boerderij met een zee van ruimte