Sorteren

Reviews over Erm

Fantastisch!

Kelly
    8-7-2018
    Super mooi verblijf en grote afgemaakte tuin voor de hond. Helemaal geweldig vond ze het! De airco is ook een groot pluspunt! Winkels in de buurt, tuincentrum met alle voeding en snacks dat je je maar kan inbeelden voor honden op 30’ en hondenstranden en wandelgebieden bij de vleet. Het was een top vakantie! We hebben er enorm van genoten en onze amstaff nog het meest!

Een toplocatie voor jou en je honden.

Fam. Bruyndonckx
    1-7-2018
    Het is een zeer leuk vakantiepark waar je welkom bent met je honden tot 3 à 4 honden naargelang de chalet. Alle chalets zijn omheind van 1m20 tot 1m80 waar je viervoetertjes lekker kunnen ravotten en genieten van het mooie weer. Ook hebben er een paar chalets een zwembad of een sauna wat voor sommige onder ons ook superleuk is. In de buurt heb je 2 zwemvijvers voor je hond en zoek je zelf ontspanning en zwemplezier kan jij en je familie gebruik maken van de recreatievijver in het park wel 1 minpuntje je hond is er niet welkom. Ook zijn er veel wandelmogelijkheden voor jou tezamen met je hond in de buurt : vb. de hunebedden bezichtigen. Op 5 minuutjes rijden kan je gaan winkelen in Sleen of Nieuw-Amsterdam en wil je een dagje shoppen dan rijd je naar Emmen zo'n 15 minuten van het park. En met de kinderen kan je naar Wildlands Adventure Zoo te Emmen waar je een wereldexpeditie kan maken.

bungalow nr 8

theo
    26-9-2016
    het was weer fantastich. mooi in gericht. en een mooie keuken

Goed verblijf tijdens de zomervakantie in Erm

Henk
    26-8-2016
    We hebben twee weken genoten van deze ruime vakantiewoning. Ook onze drie kinderen hadden het naar hun zin. Vooral het meer en de speeltuin waren favoriete plekjes om te spelen. De bungalow heeft een ruime woonkamer. In een hoek staat een grote tafel waar je ruimschoots kunt eten. De nieuwe keuken heeft een vaatwasser. Buiten is het ruime terras met een handige picknicktafel. Achter het terras is een grasveld waar je kunt zitten of spelen. Het grote, mooie meer is vlakbij het vakantiehuisje. De ooievaars met hun jongen waren er ook. We zijn niet in het zwembad geweest (daarom daar geen beoordeling). Ook fijn dat er gratis wifi beschikbaar is nabij de receptie. In de omgeving van Erm is genoeg te doen. Je kunt er heerlijk fietsen. In de buurt liggen mooie dorpen en Emmen is een stad waar je goed kunt winkelen.

prachtig

julia
    18-5-2016
    locatie is super, schitterende monumentale boerderij met een zee van ruimte
Erm scoort een 7,7 uit 10, op basis van 28 reviews