Sorteren

Reviews over Erm

Wanrooy
    8-11-2018

We waren hier bij een rasweekend van bordercollie's. Voor ons was dit de tweede keer en we hebben weer geboekt voor volgend jaar. Dat zegt toch wel hoe leuk we het bij van maanen vakantiehuizen hebben gehad. Het leuke van die rasweekenden is, dat je een chalet uit kan kiezen die je maar wil voor eenzelfde prijs. We hadden een leuk en schoon chalet en het losloopgebied bij het park is een leuke wandeling voor de hond en baas.

Geweldig

Fam Beek
    7-11-2018

Het was voor ons de eerste keer bij

van Maanen Vakantiehuizen hadden geboekt voor het rassen weekend "bordercollie " maar wat hebben we een super weekend gehad met allemaal gezellige mensen!

Het team was ook super! Leuke introductie leuke workshops en wandeling!

Prima chalet !

Super georganiseerd!

In 1 woord geweldig...

Er is echter 1 nadeel .....we moeten 1 jaar wachten voor het volgende bordercollie weekend!

We hebben weer geboekt voor volgend jaar!

Voor herhaling vatbaar

Rein Dool
    5-11-2018

Ik lees hier op zoover een aantal hele negatieve berichten, maar wij zijn hier nu voor de 2e keer voor het rasweekend met de Bordercollies in een heel mooi en schoon huisje de Meerkoet. Je loopt zo het bos in en alles is goed georganiseerd en alle deelnemers waren enthousiast. Wij hebben voor het Bordercollie weekend 2019 weer de Meerkoet geboekt.

Heerlijke vakantie gehad.

Fam. Schmetz
    23-10-2018

Met de herfstvakantie heerlijk genoten samen met onze twee teckels.

Een mooi groot chalet, voorzien van alle gemakken, met een veranda en een mooie grote volledig ommuurde tuin (180 cm hoog).

Renate
    15-10-2018

Een erg mooi park. Het huisje zag er geweldig uit, de service was echt uitstekend je werd vriendelijk ontvangen. Ze komen je meteen helpen als er iets is. In één woord GEWELDIG