Sorteren

Reviews over Eoux

Gaaf hoor daar, verrassend mooi!

Gerald Van Tienen
    15-9-2018

Fantastische vakantie gehad, in een zeer welkome sfeer, goed gedaan Margot en Alexander!!

Bijzonder ook door de dieren rondom.

Molen en bakkershuis zien er leuk uit!

Ook in het voorjaar een fijne locatie

Linda en Maurice
    23-7-2018

Voor de vierde keer op rij op bezoek bij Margot en (boer) Alex. De kinderen voelen zich helemaal thuis tussen de dieren en op het erf. Het liefst elke ochtend en avond het vaste ritueel van eten geven en verzorgen. Dit jaar ook op de fiets naar de bakker geweest en dat is nog een hele uitdaging! Een bezoek in het voorjaar is ook zeker de moeite waard. De natuur is nog in volle bloei en in deze tijd wordt vlak in de buurt, langs de kant van de weg pruimenlikeur gestookt. Bovendien heb je bij helder weer boven aan de heuvel een fantastisch uitzicht op de nog volop met sneeuw bedekte toppen van de Pyreneeën. En..., sinds dit jaar is er een heus zwembad om in af te koelen. Maar uiteraard kan dat ook nog steeds op de vaste stek bij de dam in het riviertje de Nère.