Reviews over Eoux

Gaaf hoor daar, verrassend mooi!

Gerald Van Tienen,
    15-9-2018

Fantastische vakantie gehad, in een zeer welkome sfeer, goed gedaan Margot en Alexander!!

Bijzonder ook door de dieren rondom.

Molen en bakkershuis zien er leuk uit!

Ook in het voorjaar een fijne locatie

Linda en Maurice,
    23-7-2018

Voor de vierde keer op rij op bezoek bij Margot en (boer) Alex. De kinderen voelen zich helemaal thuis tussen de dieren en op het erf. Het liefst elke ochtend en avond het vaste ritueel van eten geven en verzorgen. Dit jaar ook op de fiets naar de bakker geweest en dat is nog een hele uitdaging! Een bezoek in het voorjaar is ook zeker de moeite waard. De natuur is nog in volle bloei en in deze tijd wordt vlak in de buurt, langs de kant van de weg pruimenlikeur gestookt. Bovendien heb je bij helder weer boven aan de heuvel een fantastisch uitzicht op de nog volop met sneeuw bedekte toppen van de Pyreneeën. En..., sinds dit jaar is er een heus zwembad om in af te koelen. Maar uiteraard kan dat ook nog steeds op de vaste stek bij de dam in het riviertje de Nère.

Heerlijke vakantie.

Ingeborg en Ruud,
    7-7-2018

Wij hebben de eerste drie weken in het Bakkershuisje gezeten met onze twee honden.

De honden konden heerlijk door de grote tuin rennen en met elkaar spelen, de tuin is omheind. Het huisje zelf is gezellig ingericht met nog authentieke details van vroeger en van alle gemakken voorzien.

Wij hebben genoten van het zwembad , de hartelijke eigenaren en de boerderijdieren. De geboorte van het stierkalfje was een mooie ervaring om mee te maken. De omgeving is fantastisch mooi en binnen het uur zit je midden in de Pyreneeën. Wat zeker een bezoekje waard is in de Pyreneeën is Hospice de France, een mooi en uitgestrekt wandelgebied. De Pic Du Midi bezoeken is echt een aanrader. Is niet goedkoop maar bij goed weer heb je een fenomenaal uitzicht.

Bij minder mooi weer kan je uitwijken naar de grote shopping Malls bij Toulouse.

Wij gaan in september nog een keer terug.

Echt Frans midden in natuur met veel ruimte!

Erik en Aeltke,
    13-5-2018

Alle rust en ruimte in authentiek Frankrijk, onze kinderen van acht genoten erg van alle ruimte, gezellig oud huis, de dieren op het erf, de beek bij het huis en samen met Alex en Margot rondscharrelen bij de beesten, zwembad is in de maak, op de slotdag na BBQ het zwembad gedoopt:-), kortom een fijne rustige plek met weinig toerisme. Omgeving verkennen is wel veel autorijden, maar gebied is mooi, Spanje nabij. Erg leuk met jonge kinderen.

Onvoorstelbaar genieten!

fam. Mak,
    29-10-2017

Een week heerlijk genieten! En vooral tijd hebben voor elkaar. Dat is wat we wilden met de (schoon)familie. Meestal vallen de foto's en advertenties in werkelijkheid tegen. Hoe anders was het deze zomer. Verscholen achter een de bomen lag het schitterende "Le Moulin" in Eoux in alle rust op ons te wachten. Achter deze eeuwenoude watermolen, wat tot een aurthentiek frans familiehuis was omgetoverd, lag een grote tuin met uitzicht op een weide. Dat was dan ook de plek waar we bijna niet weg waren te slaan. De kids konden naar hartelust spelen en helpen met de koeien, varkens en kippen voeren, enz. Ze genoten van 's ochtends vroeg tot 's avons laat. Wij, de volwassenen genoten bij de buitenkeuken van de rust en het platteland, uiteraard gepaard met een glaasje Franse wijn. Achter de weide lag een zwemoase verscholen bij een watervalletje. De week is voorbijgevlogen! Alex en Margot: bedankt voor jullie gezelligheid en gastvrijheid. De uitnodiging om op dag voor vertrek (14 juli) in het nabijgelegen dorp de Franse Nationale feestdag mee te vieren was een mooie afsluiting!