Sorteren

vakantiehuizen Durbuy

Reviews over Durbuy

Geweldig huisje in zeer mooie omgeving

Maria
    11-11-2018

De Oranje Kabouter is van zeer lieve betrokken mensen, die klaar staan met je te helpen mocht het nodig zijn. Het huisje heeft een fantastisch uitzicht, is mooi licht, schoon en van alle gemakken voorzien. Onze 3 kinderen hadden allemaal een mooi eigen bedje en plaats genoeg. De douche heeft heerlijk warm water. Onze kids hebben zich super geamuseerd op een regenachtige dag met de Knex, de Dvd's, puzzels en leesboekjes. In het 'op stap' boekje staan leuke dingen om te doen en te bezoeken. De wandelingen in het boekje zijn zeker aan te raden. Het park ligt in een mooie bosrijke omgeving. T.o.v. de andere huisjes die wij op het park gezien hebben blinkt deze voor ons er echt wel uit. Kortom een echte aanrader en voor ons rijp voor mss De Zoover award!

Fantastisch huisje met het mooiste uitzicht

Els
    10-11-2018

Wij hebben genoten van een sfeervol en romantisch weekend. Het ontbrak ons aan helemaal niets. Aan elk detail is met zorg gedacht. Zoals waxinelichtjes, vaatwastabletten en goede bedden. Het huisje is zeer mooi en confortabel ingericht en de omgeving is prachtig!! Veel mogelijkheden om te wandelen. Goede tip Ninlingspo :-)

Kortom een a a n r a d e r

superverblijf

valerie
    8-11-2018

Zeer leuk met kinderen! De vele dvd's, spelletjes en boeken geven een meerwaarde. Ook de persoonlijke, warme inrichting werd zeer gewardeerd! We hebben een zeer mooie wandeling gedaan in bomal uit het wandelboekje aanwezig in het huis.

Geweldig!

Salina Stubbe
    6-11-2018

We waren aangenaam verrast door het huis!

We werden vriendelijk verwelkomd en kregen een goede uitleg van het reilen en zeilen.

Alles was netjes en enorm goed voorzien: afwasblokjes, afwaszeep, keukenhanddoeken, spelletjes, boeken, CD's en zelfs keukenmateriaal om te bakken!

Ook peper en zout hoef je niet mee te brengen.

De kinderen hebben zich kunnen uitleven in de veranda met tafelvoetbal en pingpong.

Goede bedden en kussens, voldoende ruimte voor iedereen en natuurlijk bieden de sauna en fitnessruimte een leuke ontspanning van spelende kinderen :)

Wij hebben onze volgend verblijf alvast aangevraagd!

Zoals het hoort te zijn

Mark
    1-11-2018

Zoek je rust in de natuurlijke omgeving?

Zoek niet verder, hier heb je het gevonden.

Ideaal voor een weekje weg... zoals een vakantie hoort te zijn!