We hebben een aantal aanbieders voor Durbuy voor je op een rij gezet:

Reviews over Durbuy

Voor herhaling vatbaar!

Rien Kluitmans,
    10-1-2019

Het was de 2e keer in Antoine en weer was het goed bevallen. Het huis is mooi gelegen, groot genoeg voor 7 volwassenen, 1 puber en 2 zes-jarigen. Ondanks het grijze weer hebben we ons uitstekend vermaakt. Het huis is schoon en ook makkelijk schoon te maken. Wij hadden helaas 2 maal iemand, die over moest geven. Maar alles was snel gereinigd. Het is ook een mooie afstand van ons huis in Nederland, zodat de reistijd ook niet lang is.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Tien met 'n griffel

Jeroen Osterhaus,
    5-1-2019

Prachtig huis in heerlijke omgeving!

We hebben genoten van jullie ruime, schone woning, voorzien van werkelijk alles; waarbij de sauna, fitnessruimte en de spelen in de serre ideaal waren voor het vermaak binnenshuis!

Top dat er alsnog 'n box geregeld werd!

Tip voor besparing water: kinderbadje ipv het gewone bad! Hartelijk dank familie Paap, voor de lieve ontvangst, de topwoningen het snelle terugbetalen van de borg!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Gerrie quint cornelissen,
    1-1-2019

Dat het een fantastisch huisje was wij zijn 24dec tot 28dec 2018 geweest alles perfekt voor elkaar schoon en leuk versierd met kerstboom en lichtjes we zijn met 5 volwassenen geweest

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Zoals altijd uitstekend

Davy Knaepen,
    1-1-2019

Zoals elk jaar hebben we weer een heerlijk weekend gehad in ons favoriete huisje in Durbuy. Alles was, zoals steeds, weer tiptop in orde.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

We hebben enorm genoten, perfecte ligging

Ruth,
    29-12-2018

Eén van de mooiere gelegen huisjes van het park, klein maar fijn! Het gezellig huisje heeft een fantastisch uitzicht omdat het hoger gelegen is aan de rand. Er stond een voederhuisje op het terras, verschillende vogelsoorten gezien...prachtig. Ook verschillende keren een eekhoorn gespot. Het huisje is heel kindvriendelijk, heel veel spelletjes aanwezig. Kleine huisjes, dus verwacht wel geen grote slaapkamers en de kamers zijn dicht tegen elkaar waar je elk geluidje van elkaar kan horen 😉 en niet vergeten: supervriendelijk eigenaars,nog een knuf aan de zwart-witte superlieve mascotte kat van het park, ook die gaan we missen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018