Reviews over Doornspijk

Geweldig

Lisanne,
    28-11-2018

Wij waren voor een reünie van de vakantie een weekend in het Rode Erf. Het was een fantastisch weekend in een geweldige accomodatie. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Bij ons was de vaatwasserverstopt, maar binnen een kwartier was er iemand om dit te verhelpen. Echt geweldig!

Mooie, centraal in Nederland gelegen groepsacco!

Familie Siezenga,
    15-11-2018

Op zoek naar een ruim, schoon en gezellig verblijf voor grote groepen? Ga dan naar groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk. We hebben met de hele familie (30 personen, jong en oud) genoten van de mooie woonboerderij, de fijne ontvangst van Jan, de slaapkamers met eigen badkamers en toilet en de gezellige binnen- en buitenruimte. Ook de omgeving van Doornspijk biedt voor ieder wat wils!

Leuke en goede accomodatie. Centraal gelegen.

Fam Foekema,
    8-11-2018

We waren met de familie en partners. In totaal 35 personen. Ieder jaar gaan we met z’n allen een weekend weg. Vaak een royale groepsaccomodatie in Nederland of België. Bij de mooie accomodatie in Doornspijk hebben we het erg naar onze zin gehad. Het ene huis hadden we beneden als zitgedeelte en het andere als eetgedeelte. In de omgeving van Doornspijk gewandeld en gefietst. Ook het mooie plaatsje Elburg bezocht.

Byzonder prettig en het huis in prima staat

Familie van Mourik,
    3-11-2018

Het is in een woord een fantastische plek om heerlijk ontspannen een familie weekend te houden!!! Het huis is van alle gemakken voorzien en er is heel veel speelruimte en speelmateriaal!! Wat wij ook heerlijk vonden was dat iedere slaapkamer een eigen douche en toilet had.

Erg fijne en schone locatie voor grote groepen

Nicoline,
    24-10-2018

Wij hebben een weekend het Voorhuis en Achterhuis gehuurd, met 8 gezinnen. Het prettige was dat er 4 verschillende slaapunits zijn, waar je echt rust ervaart en geen last hebt van de gezamenlijke woonkamer. Iedere slaapkamer had een badkamer welke er perfect schoon uitzag: geen zwarte kalkrandjes, de wasbak keurig netjes, heel fijn. Op verschillende plekken zitten lichtsensoren waardoor de lampen automatisch aan springen: handig.

Het enige minpunt vonden wij de vele vliegen in het huis. Dat was al bij aankomst, terwijl er niet eens ramen open stonden op dat moment. Deze zijn niet weggegaan, ondanks de vliegenlamp en -meppers die we bij ons hadden.