Sorteren

Reviews over Doornspijk

Mooie, centraal in Nederland gelegen groepsacco!

Familie Siezenga
    15-11-2018

Op zoek naar een ruim, schoon en gezellig verblijf voor grote groepen? Ga dan naar groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk. We hebben met de hele familie (30 personen, jong en oud) genoten van de mooie woonboerderij, de fijne ontvangst van Jan, de slaapkamers met eigen badkamers en toilet en de gezellige binnen- en buitenruimte. Ook de omgeving van Doornspijk biedt voor ieder wat wils!

Leuke en goede accomodatie. Centraal gelegen.

Fam Foekema
    8-11-2018

We waren met de familie en partners. In totaal 35 personen. Ieder jaar gaan we met z’n allen een weekend weg. Vaak een royale groepsaccomodatie in Nederland of België. Bij de mooie accomodatie in Doornspijk hebben we het erg naar onze zin gehad. Het ene huis hadden we beneden als zitgedeelte en het andere als eetgedeelte. In de omgeving van Doornspijk gewandeld en gefietst. Ook het mooie plaatsje Elburg bezocht.

Byzonder prettig en het huis in prima staat

Familie van Mourik
    3-11-2018

Het is in een woord een fantastische plek om heerlijk ontspannen een familie weekend te houden!!! Het huis is van alle gemakken voorzien en er is heel veel speelruimte en speelmateriaal!! Wat wij ook heerlijk vonden was dat iedere slaapkamer een eigen douche en toilet had.

Erg fijne en schone locatie voor grote groepen

Nicoline
    24-10-2018

Wij hebben een weekend het Voorhuis en Achterhuis gehuurd, met 8 gezinnen. Het prettige was dat er 4 verschillende slaapunits zijn, waar je echt rust ervaart en geen last hebt van de gezamenlijke woonkamer. Iedere slaapkamer had een badkamer welke er perfect schoon uitzag: geen zwarte kalkrandjes, de wasbak keurig netjes, heel fijn. Op verschillende plekken zitten lichtsensoren waardoor de lampen automatisch aan springen: handig.

Het enige minpunt vonden wij de vele vliegen in het huis. Dat was al bij aankomst, terwijl er niet eens ramen open stonden op dat moment. Deze zijn niet weggegaan, ondanks de vliegenlamp en -meppers die we bij ons hadden.

Mooie en nette accomodatie!

Oosterwijk
    22-8-2018

Mooie huizen op een mooie locatie. De inrichting was volledig, netjes en schoon! Ook buiten was er genoeg te doen. Wij waren hier op vakantie met een groep mensen met een beperking.

Een minpuntje waren de smalle gangen beneden en de kleine kamers. Hierdoor is het huis minder geschikt voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn. Ook de grindpaadjes buiten, zonder geleidelijke overgangen naar het grasveld, maakten het met de rolstoelen wat lastiger rijden.

Toch mocht dit absoluut de pret niet drukken, we hebben genoten!