Sorteren

Reviews over Didam

Een prachtige plek

Sjoerd en Matsje
    4-8-2018

Foxheuvel zijn 2 huizen onder één dak, je kunt niet binnendoor bij elkaar komen. Wij hadden beide huizen in gebruik en dat is uitstekend bevallen. Veel buitenruimte en speelgoed voor de kinderen ( ze mochten zelfs in het aangrenzende weiland spelen) en een BBQ tegen een klein bedrag om te gebruiken, ideaal. Een vriendelijke en behulpzame gastvrouw, die ook tips gaf. De huizen waren van alle gemakken voorzien, voldoende sanitair en de bedden werden als redelijk tot goed beoordeeld door onze groep. Een rustige plek met veel vrijheid.

Daan Spruijt
    30-7-2018

Super huis, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaren, en een top locatie. In de buurt van Doetinchem en Arnhem waar wij 2x zijn gaan stappen.

Teije, Ronald en Hendrik
    26-7-2018

Alles was altijd netjes verder geen negatieve punten, we hebben hier genoten tijdens onze periode hier!

Schitterend weekend met kinderen en kleinkinderen.

Ria
    16-4-2018

Heel leuke vakantiewoning. Zeer comfortabel. Zeer vriendelijke eigenaars. Veel speelruimte en speelgoed voor kinderen. Het bezoekje op de boerderij was erg leuk voor ons kleinkind(3 jaar).

Perfect weekend!

Kevin
    18-7-2017

In juli hebben wij, als vriendengroep, het vakantiehuisje gehuurd. Een weekend om nooit meer te vergeten. Overdag genieten bij het vakantiehuisje en 's avonds stappen in Zevenaar en Doetichem (Arnhem is ook een optie).

Al met al, een perfecte locatie voor een vriendengroep!