Reviews over Didam

fantastisch

Fam. Noordam,
    2-12-2018

Een ontzettende goede communicatie, snelle reactie op onze vragen voordat we ons verblijf hadden geboekt. Heel vriendelijk en er is zoveel mogelijk bij de familie Looman dat ze eigenlijk alles voor je willen doen om je verblijf zo soepel en aangenaam mogelijk te maken. Ook als je eenmaal geboekt hebt kan je altijd een beroep op ze doen en houden ze dagelijks vinger aan de pols, zonder opdringerig te zij. We hebben een onzettende leuke en uitgebreide rondleiding op het boerenbedrijf gekregen. Deze was harstikke leuk en zeker aan te bevelen. Het huisje was hartstikke schoon en alles was in overvloed aanwezig en je greep nooit mis in de keuken, beddegoed, buiten speelgoed, spelletjes, kleurboek etc. Het huisje was goed te verwarmen, hele goede bedden. Oftewel helemaal prima een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

perfect!

Bea Noordam,
    13-11-2018

perfect huis. compleet ingericht, heel vriendelijke beheerder.

elke dag kwam ze even kijken of alles naar wens was

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Een prachtige plek

Sjoerd en Matsje,
    4-8-2018

Foxheuvel zijn 2 huizen onder één dak, je kunt niet binnendoor bij elkaar komen. Wij hadden beide huizen in gebruik en dat is uitstekend bevallen. Veel buitenruimte en speelgoed voor de kinderen ( ze mochten zelfs in het aangrenzende weiland spelen) en een BBQ tegen een klein bedrag om te gebruiken, ideaal. Een vriendelijke en behulpzame gastvrouw, die ook tips gaf. De huizen waren van alle gemakken voorzien, voldoende sanitair en de bedden werden als redelijk tot goed beoordeeld door onze groep. Een rustige plek met veel vrijheid.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Daan Spruijt,
    30-7-2018

Super huis, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaren, en een top locatie. In de buurt van Doetinchem en Arnhem waar wij 2x zijn gaan stappen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Teije, Ronald en Hendrik,
    26-7-2018

Alles was altijd netjes verder geen negatieve punten, we hebben hier genoten tijdens onze periode hier!

Gereisd zakelijk in april 2018