vakantiehuizen Curaçao

Reviews over accommodaties in Curaçao

Geweldig!

Jacqueline,
    27-11-2018

We hebben het heerlijk gehad op Curaçao, het was onze 1ste keer daar en hebben maar een week geboekt omdat we bang waren dat het evt tegen zou vallen.

We hadden zoveel verschillende meningen gehoord maar we vinden het een schitterend eiland en komen zeker terug.

We hebben het erg naar onze zin gehad in jullie huis en daar gaan we in de toekomst nog zeker gebruik van maken.

Mijn vriendin en ik hebben de wandeling met Juni gemaakt, was een hele ervaring zo door de rooi te lopen.

Al met al een geslaagde vakantie!

Ook een 3e keer zou ik weer casa bon bini boeken!

Marlijn Zuid,
    24-11-2018

Dit was onze 2e vakantie in casa bon bini, 4 jr geleden ook geweest en goed bevallen vandaar. Vorige x met groepje van 5 vriendinnen, nu met 2 stellen en 2 kindjes van 1 jaar. Ook dit keer weer hartelijk ontvangen door de vrouwelijke beheerder (zus van eigenaresse) na transfer die ook via hen te boeken is en vriendelijke chauffeur. Het huis zag er nog hetzelfde uit, gewoon prima, voor design of nieuwbouw moet je hier niet zijn, daar is de prijs ook naar vinden wij. Voor schoon, betrouwbaar, fijn huis, heerlijk zwembad en goede centrale plek moet je hier wél zijn! We hebben nergens klachten over gehad en ook een volgende vakantie zouden we graag weer hier door brengen. Komen 2 tips in me op; meer ligbedden voor bij zwembad(zijn er 2) en hor voor de deur met spijlen in woonkamer en deur naar overdekte patio. Muggen zijn er overal maar mias hierdoor nog wat minder :)

Fantastisch!

Peter,
    22-11-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een studio in Dolphin Heart House. Rustig gelegen, van alle gemakken voorzien, fantastisch terras met o.a. ligbedden en hangmat. Alles tot in de puntjes verzorgd en geregeld door Joke, als gast hoef je alleen maar te genieten.

In 1 woord fantastisch

Reint Aukes,
    15-11-2018

Zijn net weer thuis van een welverdiende vakantie op Curaçao.We hebben erg genoten in de wijk Daniël appartement Antillean Dream. Lekker centraal op het eiland met mooie kleine stranden zoals Porto Marie, CAS Abou, Playa Lagun, Grote en kleine Knip én lekker kunnen snorkelen bij Playa Grandi waar veel schildpadden waren. Ook de Boka's waren leuk met het ruige water. Klein Curaçao en de struisvogel farm zijn aanraders. Dochter is nog wezen zwemmen met dolfijnen. Fantastische eetgelegenheden zoals De Buurvrouw,De Heeren , de Gouverneur en op het strand bij Pirate Bay. Kortom een geweldige vakantie gehad. Ps een auto zou ik wel aanraden. Groetjes Reint , Erwin en Sylvana Aukes.

Fantastisch!,,

Monique,
    21-10-2018

Wil je het ultieme Douchi Curacaou gevoel hebben is dit appartement een absolute aanrader. De inrichting is basic maar functioneel! Het uitzicht schitterend en een prima plek om leuke uitstapjes te plennen. Ongever 40 minuten van Willmestad maar bij de mooiste stranden. Marjan en Erik zijn fijne hosts