Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne)

Reviews over Castelnaud-la-Chapelle (Dordogne)

Fantastisch!!

Arie en Marijke,
    19-7-2018

Super vakantie gehad! Zeer luxe huis, ontbrak ons aan niets! Genoten van de rust.Heerlijke zwembaden!! Schitterende omgeving.

Super ontvangst door de beheerders.

Gereisd met partner in juni 2018

Super

Gerdine,
    24-6-2018

Prachtig parkje met mooie verzorgde huizen, alles in het huis is aanwezig. Wij zaten in huis Rose, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Leven als God in Frankrijk

Rene en Gina,
    27-5-2018

Meer dan top

Alles wat je nodig hebt in het appartement is aanwezig

Een aanrader voor een geslaagde vakantie

Leven als God in Frankrijk kan je hier in de praktijk brengen

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig genoten.

Loes,
    18-8-2017

Heerlijke week gehad. Huisjes zijn gezellig ingericht en de keuken heeft alles (misschien wel meer dan dat) wat je nodig hebt. Nederlands echtpaar is heel erg gastvrij. De ligging is perfect voor alles wat er in de Dordogne te beleven is. Zwembaden erg fijn en ook voor kinderen is er een speeltuin/basketbal/voetbaltafel/tafeltennistafel.

Enige verbeterpunt een douchegordijn en aanbieden van broodjesservice.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rustig park met weinig huisjes

Familie uit Heemstede, Nederland,
    13-8-2017

Rustig park met weinig huisjes ca 8 km van Castelnaud en winkels/horeca. Huisje Aster twee onder een kap. Zeer goed geoutilleerd, prima (harde) bedden, schoon, horren tegen vliegen, geschikt voor invaliden, ruim opgezet.

Geschikt voor 4 personen, twee badkamers. 2 zwembaden, tafeltennistafel, tafelvoetbal, voetbalveld, etc. Algemene informatie over markten in omringende plaatsen.

Verbeterpunten: bij 4 personen in een huisje horen 4 ligbedden, bij beide zwembaden weinig relaxmeubilair, televisie deed het niet ivm kostenbesparende maatregel van nieuwe eigenaar, ( per 1 september 2017 wisseling van eigenaar ), weinig check op klanttevredenheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017