Castelfiorentino

We hebben een aantal aanbieders voor Castelfiorentino voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Castelfiorentino voor je op een rij gezet:

Reviews over Castelfiorentino

Perfecte Agriturismo in Toscane!

Fam. Muijsers,
    5-8-2017

Prachtige locatie boven op de berg. Mooie ruime huisjes. Mooie omgeving. Fijne beheerders. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig mooie accommodatie!!

Familie Muijsers,
    21-8-2016

Geweldig mooie accommodatie op een werkelijk prachtige ligging boven op een heuvel. Leuke ontvangst door de behulpzame beheerders met een hapje en een drankje. Rustgevende vakantieplaats tussen de druiven en olijven. Ook voor de kinderen was er genoeg te doen. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig uitzicht mooie tuin.

brit,
    31-5-2015

De positieve ,prachtige tuin! Mooi zwembad,hele vriendelijke eigenaren😊 de buitenkant voor ons een pluimpje waard!

De appartementen van binnen ,niet zo goed onderhouden,ook niet echt schoon.vooral het sanitair pf.de bereikbaarheid wij wisten dat er geen asfalt lag oké maar er zaten echt kuilen in de weg (2km). parkeren buiten het complex maar goed.

Gereisd met partner in mei 2015

Voor het echte Toscaanse gevoel

Dick,
    1-10-2012

Schitterende gerenoveerd oude wijnboederij, gerund door een Italiaanse familie. Huisjes perfect ingericht met alles erop en aan.

Goed ingerichte keuken, prima slaapkamer met goeie bedden en een goed ingericht badkamer. Het parkje bestaan uit 5 woningen en wij hadden een vrijstaande voor max 3 personen, voor het huisje heb je een eigen zitje en 10 meter verder het ruime zwembad, dat elke goed onderhouden wordt.

De korste rit naar een dopje voor wat boodschappen is ongeveer 20 minuten met de auto, het parkje ligt wel heel centraal in Toscane. Maximale afstand naar de grote plaatsen is 1 uur rijden.

Gereisd met partner in augustus 2012

een magnifiek uitzicht

Skifanaten,
    31-3-2011

We zaten met zijn tweeen in het vierpersoonsappartement met uitzicht over het gehele dal. Wat een uitzicht heb je zeg vanaf deze burgo.... Heerlijk wijntje 's avonds op het terras. Wat een avonden.

Heerlijk zwembad en 's ochtends de auto met verse broodjes, hoef je niet de hele berg af.

Heerlijke wijn en olijfolie ter plaatse te krijgen.

Het appartement is officieel voor 4 personen, wij hebben er met zijn tweeen gezeten en dat was voldoende ruimte. Praktisch ingericht met degelijke meubilair.

Gereisd met partner in augustus 2009