Reviews over accommodaties in Cantabrië

Geweldig vakantiehuis, netjes en compleet

Erik,
    23-8-2012

Het huisje heeft 4 slk, 3 badkamers, ruime eetkeuken en huiskamer + zitkamer. Huis heeft Wifi, dus wel makkelijk tevens wasmachine + droger aanwezig, dat is wel makkelijk als je langer verblijft. Lakens en badhanddoeken worden elke week verschoont.

We komen vaker in Spanje en overal was wel iets niet in orde, hier was voor ons alles in orde, helemaal compleet.

Het locale contact kon alleen Spaans spreken maar de vrouw die schoonmaakt kan Engels spreken en woont erg dichtbij. Ondanks dat wij een beetje Spaans spreken is dit in lastige situaties wel handig (zoals bezoek aan eerste hulppost). In dit gebied (Cantabria) zijn de mensen veel vriendelijker (dan in het zuiden van Spanje), de omgeving is schoon en het gebied is echt heel mooi. De stranden zijn prachtig en dichtbij, vanaf het huisje kun je in 15 min. bij het strand zijn.

Prachtig uitzicht+ mooie grote tuin rustig

Fam. Soffree,
    5-1-2009

zeer goede ontvangst en service van eigenaren, die je lekker je gang laten gaan. Lekker terrasje voor het huis en goede uitvalsbasis voor wandelingen en ritten naar Fuente De en Potes.

Inrichting woning ouderwets, voldoende ruimte. Je leeft toch vooral buiten.

Charmant, rustig, minder geschikt voor kleintjes

M. van Es-Vleming,
    16-8-2008

Heel mooi gelegen, schitterende natuur, erg goed eten en uiterst vriendelijk personeel, maar ook:

Het huis had niet alles wat er in de advertentie stond, voor kleine kinderen is het niet ideaal; met water zonder hekjes en onafgeschermde trappen.

De kano's waren lek en de fietsen waren goed om op naar het dorp te fietsen voor een boodschapje, maar zeker niet voor tochtjes.

Bijzonder is het wandelpad dat achter het huis langsloopt, de Camino Natural del Ebro, van de bron van de Ebro tot aan de monding in de Middellandse Zee, goed gemarkeerd en uitstekend in kleinere stukjes te lopen.

Ook erg leuk is de glazen vloer in de lounge van de watermolen