Reviews over Brossac

Geweldige locatie. Geweldige service.

Johan de Haan,
    6-9-2011

Wij verbleven een weekje in een Gites. Herman en Cathy zijn geweldig aardige mensen. Ze zijn er, maar toch ook weer niet. Met andere woorden, je privacy is groot, het zwembad elke dag heerlijk schoon, de handdoeken fris gewassen en indien nodig staat de mand met besteld brood in de ochten op je tafel gepresenteerd. De Gites is prachtig ingericht, alles is aanwezig voor een goed verblijf. Buiten barbeque, groot terras en grote buitentafel met landelijk uitzicht.

Heerlijk vakantieverblijf!

Familie Krab,
    17-8-2011

Al vier jaar komen wij met veel plezier bij Chez Sarrazin, eerst in het voormalig werkmanshuisje, maar tot prachtige gîte omgebouwde La Fleurette en daarna met onze caravan op de minicamping. De camping biedt ruime staplekken en er is vanaf circa 2 uur 's middags voldoende schaduw, zodat het prima uit te houden is in de tent/caravan. Het geheel is zeer compleet met zwembad, douche-, toilet- en afwasruimte en de mogelijkheid gebruik te maken van wasmachine en -droger (tegen geringe vergoeding). Wat het geheel bijzonder maakt is de gastvrijheid van Herman en Käthy, de eigenaren van Chez Sarrazin. En voor kinderen is het een ideale plek, omdat er veel speelmogelijkheden zijn, waaronder tafeltennis, schommels en een voetbal/volleybal veldje. Onze twee dochters van 6 genieten hier altijd volop!

luxe vakantiewoning bij zeer gastvrije eigenaren

Tom Sterk,
    17-8-2010

We zijn twee weken in een van de twee gites geweest (la fleurette) en dit is ons super goed bevallen! Het huisje is van alle gemakken voorzien, biedt voldoende ruimte om met ons vieren te vertoeven (het is geschikt voor 6 en dat zal ook goed gaan). Herman en Käthy zijn zeer gastvrij, behulpzaam bij het zoeken naar leuke activiteiten. Je moet er rekening mee houden dat er niet altijd andere kinderen zijn om mee te spelen, omdat er maar twee huisjes en een kleine camping zijn. De eerste week waren er wel kinderen, de tweede week niet en in beide gevallen hebben onze kinderen zich prima vermaakt. Zwembad en speelveld zijn uitstekend!

Prachtig gelegen

R,
    14-7-2010

Dit is een prachtig gelegen vakantiehuis. De omgeving is erg mooi. Wie van rust houdt, moet hier zeker heen. Ook cultureel zijn er veel mogelijkheden, bijvoorbeeld Angouleme. Het zwembad is ook erg goed onderhouden!