Sorteren

Reviews over Broekhuizenvorst

Geweldig.

Joke
    5-10-2018

Samen met onze (schoon)kinderen vierden we hier de 60-jarige verjaardag van mijn echtgenoot in het laatste weekend van september met schitterend najaarsweer. De tuin is fantastisch en de rust zalig. We konden heerlijk in de zon zitten en de volwassen kinderen hebben zich heerlijk uitgeleefd op de trampoline.

Door middel van een dropping maakten we kennis met de mooie omgeving en de aardige mensen die we tegenkwamen.

Verder hebben we zeilbootjes geknutseld en deze laten varen op de visvijver vlakbij. Ook een succes. Alle bootjes bereikten de overkant.

Een minpuntje was dat de vaatwasser in een ruimte naast de keuken stond. Met behulp van een curver bak hebben we ons prima gered. Gelukkig hadden we die bij ons.

Bij de keukeninventaris mistten we wat schalen en schaaltjes.

Al met al: zeer aan te bevelen voor als je van een rustige omgeving en mooie natuur houdt.

Tof vertoeven

Sara
    23-8-2018

Mooi huis waar het gezellig vertoeven is. Buiten is het zalig zitten in de rust en het groen met uitkijk op de schaapjes. Zeer vriendelijk eigenaar, die bereikbaar is als het nodig zijn.

Mooie uitvalsbasis voor toffe uitstapjes.

Zou niet zo snel meer hier heen gaan

Familie uit Zuid Holland
    25-7-2018

Mooie grote tuin wat afgeschermd is, waar bij warm weer een zwembad wordt neer gezet. Overal kun je zitten als het warm is.

Huis is schoon en prima, helaas niet overal horren waardoor je met hitte niet goed kan luchten omdat er veel insecten zijn (ook s nachts dan niets open kan zetten).

Super vakantiehuis en byzonder aardige eigenaar

Familie uit Groningen
    12-6-2018

Alles was top. Heerlijk vakantiehuis in mooie landelijke omgeving

Fantastische ervaring in Noord-Limburg!

Jeanine van der Bunt
    13-5-2018

Een heel mooi en goed verzorgd huis met een fantastische tuin en uitzicht. Je hoeft er niet op uit maar doe je dat toch dan zit je in 20 minuten in de Maasduinen, in Irrland (leuk voor kinderen tot 12 jaar en spotgoedkoop), in Arcen en in Kevelaer DL (mooi bedevaart plaatsje)... Fijne gastheer!!!