Sorteren

vakantiehuizen Bretagne

Reviews over accommodaties in Bretagne

Super leuke plek voor gezinnen

marielle kaanders
    6-5-2018
    Een mooie plek in Bretagne vlakbij de kust. Mooie gites, veel spelplezier voor de kids. En leuke hartelijke Nederlands gezin voor tips, activiteiten en lekker eten kunnen ze ook voor je klaarmaken.

Prettig huisje in een rustige omgeving

G. Keune
    5-9-2017

Schoon, goed uitgeruste keuken en badkamer. Alles is er voor een makkelijk verblijf. Groot bed. Ietwat stijle trap.

Rustige omgeving geschikt voor vele uitstapjes in de Morbihan en Bretagne.

Heerlijk plekje

Mira
    15-8-2017

Fijne ruim opgezette mini-camping. De vaste tenten zijn basic maar goed ingericht. De bedden zijn comfortabel en alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Het sanitair is eenvoudig, maar altijd schoon.

De extra georganiseerde activiteiten zijn erg leuk. De Nederlandse eigenaren zijn enthousiast en zorgen voor een heerlijke ervaring.

Voor kinderen een waar speelparadijs met klimbomen, een zwembadje, schommels, trampolines en een echt piratenschip.

Fantastische vakantie

Rowena roeffen
    6-8-2017
    Eind juli met 5 vrienden in het grote huis verbleven. Een verzorgd,mooi en karakteristiek huis. Gerenoveerde badkamer en een keuken die van alle gemakken is voorzien. Grote tuin om lekker in te eten of te zonnen. Dichtbij alle mooie dorpjes in de omgeving. Zeer goed geinformeerd door de eigenaren over alles wat er te doen is in de omgeving. Kortom een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Een heerlijk comfortabel huisje voor twee personen

Anita van Lonkhuyzen
    24-7-2017
    Een heerlijk comfortabel en licht huisje voor twee personen in een prachtige omgeving. Heerlijk geslapen op een goed bed. Fijne tuin erbij met zon en schaduw mogelijkheden.Op een centrale plaats om uitstapjes te maken. Ook fijn dat de hond mee mocht.
Bretagne scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2853 reviews