vakantiehuizen Bretagne

Reviews over accommodaties in Bretagne

Gewoon een topervaring!

Fam. Arends,
    24-7-2018

Met onze kinderen (3 en 5) een heerlijke week gehad in een volledig ingerichte huurtent van alle gemakken voorzien. De kinderen vermaakten zich opperbest met de trampolines, het opblaas zwembad, de coole 2-persoons skelter en ander rijdend speelgoed, de vele andere speelopties (buiten dan wel binnen in de schuur) en niet te vergeten Harry de echt pratende papegaai! :-).

Daarnaast zorgen Olivier en Chantal voor leuke activiteiten die met veel enthousiasme georganiseerd worden. Zo was kanoën tussen de rotsige eilandjes aan de kust bij eb een bijzondere ervaring (kinderen zonder zwemdiploma kunnen gewoon mee!). Het gezamenlijke eten was uitmuntend bereid en ook erg gezellig.

Verder is alles goed georganiseerd ook. Schoon sanitair, (bak)fietsen aanwezig om even naar de bakker te gaan, gratis koffie staat elke ochtend klaar, infobord dat dagelijks bijgewerkt wordt, etc.

Kortom, echt een topervaring!

Heerlijke ontspannen vakantie gehad

Dick Berends,
    20-7-2018

Erg mooi en rustig gelegen accommodatie ,wel wat afgelegen van de leuke plekjes maar ondanks dat een heerlijke plek om te verblijven , Engelse tv zenders ,omdat de eigenaren Engels.

Zeker weten: nog een keer

dewin,
    8-5-2018

Prima verblijf, een echte aanrader. Heel ruime locatie, bijna net zo groot als een gewoon huis, heel netjes (schoon), beheerders hartstikke aardig en behulpzaam, mooie omgeving, goede locatie om uitstapjes in de omgeving te maken, bij aankomst lagen er lekkere eitjes (Let op: zijn niet gekookt ;-) , brood en melk, dus een warm welkom. Als het allemaal een beetje meezit komen we zeker nog eens terug. score 10 uit 10.

Super leuke plek voor gezinnen

marielle kaanders,
    6-5-2018

Een mooie plek in Bretagne vlakbij de kust. Mooie gites, veel spelplezier voor de kids. En leuke hartelijke Nederlands gezin voor tips, activiteiten en lekker eten kunnen ze ook voor je klaarmaken.

super locatie, prachtig huisje, gastvrije mensen

Familie de W.,
    19-10-2017

Verblijf in juli 2015:

Het huisje is heel ruim, heel netjes, mooi verzorgd, lekkere bedden, het is bijna gewoon je eigen huis wat betreft ruimte. Jackie en David zijn heel vriendelijk, heel gastvrij, je kunt hun (bijna) alles vragen ;-) je krijgt tips over de omgeving, supermarkten in de buurt, etc. Als je in deze omgeving iets zoekt, zouden we het voor 200% aanraden. Zeker weten. Bijna vergeten, het huisje ligt ook lekker rustig, mooi grasveld aan de achterkant, goede parkeergelegenheid op het terrein zelf.

Kortom niets op aan te merken. Boek je vakantie met een gerust hart hier.

PS: we zijn geen familie van de Blackwells, maar ze hebben het gewoon prima voor elkaar

Minpunten: geen gevonden