• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over accommodaties in Bretagne

Gewoon een topervaring!

Fam. Arends
    24-7-2018

Met onze kinderen (3 en 5) een heerlijke week gehad in een volledig ingerichte huurtent van alle gemakken voorzien. De kinderen vermaakten zich opperbest met de trampolines, het opblaas zwembad, de coole 2-persoons skelter en ander rijdend speelgoed, de vele andere speelopties (buiten dan wel binnen in de schuur) en niet te vergeten Harry de echt pratende papegaai! :-).

Daarnaast zorgen Olivier en Chantal voor leuke activiteiten die met veel enthousiasme georganiseerd worden. Zo was kanoën tussen de rotsige eilandjes aan de kust bij eb een bijzondere ervaring (kinderen zonder zwemdiploma kunnen gewoon mee!). Het gezamenlijke eten was uitmuntend bereid en ook erg gezellig.

Verder is alles goed georganiseerd ook. Schoon sanitair, (bak)fietsen aanwezig om even naar de bakker te gaan, gratis koffie staat elke ochtend klaar, infobord dat dagelijks bijgewerkt wordt, etc.

Kortom, echt een topervaring!

Super leuke plek voor gezinnen

marielle kaanders
    6-5-2018

Een mooie plek in Bretagne vlakbij de kust. Mooie gites, veel spelplezier voor de kids. En leuke hartelijke Nederlands gezin voor tips, activiteiten en lekker eten kunnen ze ook voor je klaarmaken.

Prettig huisje in een rustige omgeving

G. Keune
    5-9-2017

Schoon, goed uitgeruste keuken en badkamer. Alles is er voor een makkelijk verblijf. Groot bed. Ietwat stijle trap.

Rustige omgeving geschikt voor vele uitstapjes in de Morbihan en Bretagne.

Fantastische vakantie

Rowena roeffen
    6-8-2017

Eind juli met 5 vrienden in het grote huis verbleven. Een verzorgd,mooi en karakteristiek huis. Gerenoveerde badkamer en een keuken die van alle gemakken is voorzien. Grote tuin om lekker in te eten of te zonnen. Dichtbij alle mooie dorpjes in de omgeving. Zeer goed geinformeerd door de eigenaren over alles wat er te doen is in de omgeving. Kortom een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar!

Een heerlijk comfortabel huisje voor twee personen

Anita van Lonkhuyzen
    24-7-2017

Een heerlijk comfortabel en licht huisje voor twee personen in een prachtige omgeving. Heerlijk geslapen op een goed bed. Fijne tuin erbij met zon en schaduw mogelijkheden.Op een centrale plaats om uitstapjes te maken. Ook fijn dat de hond mee mocht.