vakantiehuizen in Branäs

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Branäs

Reviews over Branäs

• 8schilstra18-09-2013

Mooie plek.

Goede plek voor mensen die van natuur en rust houden.

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Starrenburg07-08-2013

Rust rust rust

In de zomer erg uitgestorven

juli 2013

• 10michelle02-02-2012

Wintersport? Doen!

Dit is een fantastische plek in Zweden waar je vooral in de winter erg mooi terecht komt. In de zomer is er weinig tot niets in de omgeving. Maar mijn wintersport was hier fantastisch! En een mooier uitzicht kan je nergens op de wereld krijgen. Zelfs bij -26! kwam ik nog blij en warm van de piste. Springend om weer naar boven te gaan, daar een kwartier kijken om vervolgens m'n mond weer dicht te klappen en het ritje weer opnieuw beginnen. Uitslapen is mijn hobby, behalve als ik daar was. Zo ontzettend mooi!

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8jan-jacqueline01-11-2009

mooie omgeving, veel ongerepte natuur

lAls je van de verharde wegen afgaat en de bergen in gaat over de onverharde wegen dan krijg je een goed beeld van de ongerepte natuur. Er zijn volop mogelijkheden om wandelingen te maken en een eland tegen het lijf te lopen. In de directe nabijheid heb je een supermarkt en een paar gelegenheden op te gaan eten. Prijs kwaliteit verhouding van de restaurants zijn goed. Vanuit Branas kun je verschillende dagtochten maken naar bv. Trysil in Noorwegen of Karlstad. In Syssleback heb je ook nog een overdekt zwembad met een vvv waar je ook gebruik kunt maken van het internet. Je moet hierheen gaan voor de mooie natuur en de rust en de ruimte, ook ideaal voor de vissers onder ons .Verwacht buiten het winter seizoen geen bruisend uitgaansleven, maar daarvoor ga je ook niet naar Scandinavie.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

oktober 2009

• 5W.Leenders14-08-2009

Branas ligt in een prachtige omgeving

Jammer dat in de zomer weinig voor de toeristen wordt gedaan, het is helemaal gericht op de wintersport. Op het park zijn de winkel en restaurant gesloten, Er stond een grote ijs- reclamepop, dat nodigde wel uit om daar een ijsje te nuttigen, maar ook gesloten. Zo ook de gondellift, als die open was geweest dan zou het best wel toeristen hebben aagetrokken. Vanuit Branas geen wandelroutes, om mooie wandelingen te maken moet je wel eerst heel veel km's rijden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

augustus 2009

• 10Andres25-04-2009

Kjempefint område

Bodde i Orren 38, en lekker svart tømmerhytte som var utrolig fin.

Rett ved bakken og fin terrasse med utsikt til alpinannlegget.

Kjempefin ferie for alle sammen.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

januari 2009

• 8johan20-01-2009

Erg mooie omgeving!!

Hier kom ik zeker nog eens terug!! Perfect skigebied voor beginnende skiers. Ben nog niet in de zomer geweest maar dit ben ik nog wel van plan.

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2009