Borgo a Mozzano

vakantiehuizen in Borgo a Mozzano

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Borgo a Mozzano

Reviews over Borgo a Mozzano

• 4Lia21-06-2016

Niets te beleven!

Op weg naar ons vakantieadres hebben we hier een tussenstop gehad. Een plaats waar niets te beleven valt. Meer is er niet over te zeggen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 9giulia-gabri21-11-2014

Alla riscoperta di antichi sapei e sapori

Luogo suggestivo ed estremamente tranquillo, immerso nel verde incontaminato e nelle tradizioni e culture di un tempo. Veramente rilassante e ricco di emozione

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 6Ferdy van Oostveen06-08-2013

klein plaatsje, verder niks

Leuk bruggetje over het water vlakbij ons hotel, maar verder is het als klein dorpje niet meer dan een uitvalsbasis vanwaar je naar de echte bezienswaardigheden trekt zoals Pisa of Lucca

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7JanineK01-08-2012

Rustig gelegen

Uitstekende bestemming voor mensen die er komen voor hun rust, een auto is wel echt een must, want je kunt er niet echt wandelen oid, tevens hebben ze ook geen zwembad of welness.

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 6Guusje10-07-2012

Mwah.

De brug is heel mooi en interessant. En het uitzicht is ook wel mooi. Verder is daar echttttt niksssssss!

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 2Omgeving
    • 1Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 5Conny03-10-2011

Een klein dorp

Dit dorp ligt boven op de berg, en als je naar de Borgo rijd kom je hier net niet doorheen. Het is erg klein. meer dan 3 straten heeft het niet. Als je iets nodig hebt moet je de berg af naar het dal.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2011

• 7F. Bolsenbroek14-04-2008

Typisch italiaans dorpje. Eigenlijk alleen bestaand uit hoofdweg. Door locale heren druk bezocht cafe. Lekker bakkertje. onderaan t.o. lectuurwinkel. 3-tal levensmiddelen zaakjes. Grote supermarkt op ca. 10 km. Omgeving wat a-typisch Toscaans maar fraai. Voor kids niets te beleven.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur