We hebben een aantal aanbieders voor Borger voor je op een rij gezet:

Reviews over Borger

Geweldig

Bos,
    10-8-2018

We vonden de plek erg mooi.Deels hard/deels gras. Goede sanitaire voorzieningen die erg schoon waren en die je net zo vaak en lang kon gebruiken, dus geen munt inwerp. 2 wascabines die je morgens kon gebruiken om je even wat op te frissen. CP plek ligt wel aan een doorgaande weg wat als je buiten zat wel wat lawaaierig was maar dat neem je op de koop als al het andere super is. Fijne eigenaar.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In een woord FANTASTISCH

Stevens Gerard,
    29-7-2017

Het was een hele mooie camperplaats, alles nieuw, hele mooi plaatsen. Kraaknet sanitair. Heel vriendelijke en behulpzame mensen. ZEKER EEN PLAATS OM TERUG TE KEREN. ALSOOK EEN SCHITTERENDE OMGEVING, WIJ ZIJN ECHTE FIETSERS, HIER IN DRENTHE KAN MEN ZIJN HARTJE OPHALEN.

Gereisd met partner in april 2017

Graag nog een keer

unica,
    19-9-2016

Geweldige camperplaats, alles is er zeer schoon. De broodjes service is goed geregeld en altijd op tijd. Heerlijke fiets en wandel gelegenheden.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supermooie camperplaatsen

mackgambler,
    15-8-2015

Echt nette camperplaatsen voor een meer dan nette prijs. Ook zijn er 2 appartementjes te huur. De 9 camperplaatsen zijn zeer net en verzorgd. Ook het sanitair is zeer schoon en in nieuwstaat lijkt het wel!!!!! Met broodjesservice die voor een schappelijke prijs sóchtends rond 9 uur aan het electriciteitspaaltje van de camper worden gehangen. Ligging vlakbij dorp Borger welke echt op loopafstand is,zeer mooie omgeving. Beheerder/eigenaar is een zeer vriendelijke behulpzame man. Hier ziet men ons zeer zeker weer terug met mijn Chevrolet camper.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grandioos

Willem en Akkie de Boer,
    26-4-2014

Wij hebben hier nu drie keer in appartement Sien gelogeerd en zeker niet voor de laatste keer. Iedere dag heerlijk warme broodjes, gezellige mensen, lekker rustig plekje en lekker slapen in de bedstee.

Gereisd met partner in april 2014