Bohan sur Semois

Reviews over Bohan sur Semois

Heerlijk huis, in mooie omgeving.

Irene van Olden,
    15-6-2018

Supermooi en hondvriendelijk huis (omheinde tuin)met een heerlijke ligging . De hele dag de zon op het huis maar toch heerlijk koel van binnen.We hebben volop gebruik gemaakt van het heerlijke terras en de tuin. Mooie inrichting, van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Wij komen zeker terug.

Gerben, Marc en Irene

Gereisd anders in mei 2018

Aanrader voor groepen

Heleen,
    25-5-2009

Wie niet te hoge eisen stelt is dit een prima huis voor groepen tot 16 personen. Bijzonder vriendelijke contactpersoon. Ligging vlak bij terrassen, winkels en rivier.

De tuin is klein maar knus, de keuken compleet. Grote open haard midden in de kamer is 's avonds heel gezellig.

De ligging van het dorp is perfect om vanaf Poupehan of Vresse naar toe te kajakken of kanoën.

Gereisd met vrienden in mei 2009