Sorteren

Reviews over accommodaties in Berner Oberland

Volgend jaar weer

Wilma en Bert
    30-1-2014

Voor de indeling van het woning verwijs ik naar de website. De doorgaande weg die voor de woning lang loopt is vrijwel niet hoorbaar in de woning en al helemaal niet in de slaapkamer die aan de achterkant in de woning is. Vanuit de woning loop je in 10 minuten naar het station van Interlaken. Daar zit je dan ook meteen in het winkelgebied. We hebben daar een mooie week gehad en gaan zeker nog eens weer. Interlaken is een goed uitgangspunt voor diverse bezienswaardigheden in de omgeving.

centraal gelegen

RolandenLinda
    15-10-2011

Prima huisje die je voor je zelf hebt. Aan de hoofdstraat gelegen maar wel iets van de staat af. Net voorbij het centrum, dus toch aardig rustug. Staan wel een aantal gebouwen omheen. Waar je niet echt last van hebt. Pal voor het huisje staat een klein gebouwtje, maar daar kijk je overheen. Onder is een garage, dus de auto staat lekker binnen. Prachtig uitzicht over de alpen, met recht voor je de Eigernoordwand. Binnenruimte is voldoende. De keuken en badkamer is net vernieuwd en heel mooi. De kamer is wat verouderd maar nog prima. Buiten ruimte is wat beperkt, je hebt een smal bakon, waar je niet naast elkaar kunt zitten. Achter waar de ingang is, is een klein plaatsje, maar toen wij er zaten lag het steeds in de schaduw. Het huisje ligt 100 meter van de First gondelbaan.

mooie woning

gerard
    8-3-2011

mooie ruime vakantiewoning voor goede prijs (Fr. 600,00) rond de €425,00.

diverse mogelijkheden voor een dagje uit Oschinensee, Blausee, adelboden, de Niesen, Elsigenalp, frutigen, kiental, griesalp en Thunersee waar je heerlijk kan zwemmen.

diversen skigebieden: het grote adelboden, elsigenalp, kandersteg, kiental en vlabij de woning een kleine piste.

heerlijk ruime woning voor de familie

joop nijenhuis
    21-1-2011

Haus Nyfeler is niet superluxe uitgerust, maar het is heerlijk ruim met goede bedden. Ideaal voor een wintersportvakantie met het gezin, ook als je 3 of 4 kinderen hebt kun je nog goed terecht.

Superlocatie, riant uitzicht.

Stef
    4-1-2011

Vakantiehuis "chalet" Annapart te Adelboden is een super bestemming voor wandel- of wintersport vakantie in Zwitserland.

Heel compleet en vrij nieuwe inrichting.

4**** geclassificeerd door Zwitsers klassificatie systeem. Prijs kwaliteit is dik in orde.

Lokatie is goed met openbaar vervoer én eigen vervoer binnen dag bereikbaar.

Busstop bij het vakantiehuis.