vakantiehuizen in Beekbergen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Beekbergen

Reviews over Beekbergen

• 8Thea.Beetsma09-08-2021

Fantastische midweek gehad in comfortabel huisje.

Prima huisje ..heerlijk bed. Netjes en schoon.volledige keuken zeer compleet.Aankomst was zeer vriendelijk. Prima ontvangst. En ook bij vertrek...super dames en heren. Vriendelijkheid kost niks maar doet zo veel. Het was Top.Komen zeker nog eens terug...we hadden ook heerlijk weer...dus dat was ook een plus punt.dat maakt alles ook mooi.Fijne midweek gehad!!!

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in maart 2021

• 9Wim26-07-2021

Wij hebben op camping 't Spoek een lang weekend doorgebracht. Schoon, netjes en personeel zeer vriendelijk. Een ideaal rustig verblijf.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2021

• 9Bakker28-01-2021

Genieten,plezier en ontspanning alom.

Heerlijk te midden van de Natuur, dier en fris milieu . Vermaak en ontspanning binnen en buitenleven.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2021

• 10jelle en hannah limbach16-12-2020

zeer geslaagde vakantie

We zijn 11 dagen op het park geweest en hebben 11 dagen genoten Een mooi en schoon huisje in een prachtige omgeving waar we dagelijks, samen met onze lieve viervoeter, heerlijk gewandeld hebben En zeker het vermelden waard dat de medewerkers super enthousiast en vriendelijk waren, ondanks de mondkapjes en de kou, zowel bij de receptie als in de shop, afhaalpunten en op het terrein Wij komen heel graag nog een keer terug

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2020

• 8Ingrid Serraarens13-11-2020

Into the woods vanuit een Tiny House

Om er even uit te zijn, boekte ik een Tiny House [TH18]. Zweeds chique ingericht, zwart en hout. Compact, maar heel sfeervol. Alles wat je nodig hebt, een goede warme douche, voldoende keukengerei, 2 pits inductiekookplaat, nespresso en senseo koffiezetappraat, een waterkoker en fluitketel. Een gezellige houtpellet kachel en daarnaast centrale verwarming. Een kleine eetkamertafel met 2 stoelen, voldoende electriciteitpunten. Je slaapt op de vide. Het is even een uitdaging om zonder je hoofd te stoten je daar rond te bewegen, want het is laag en hout geeft niet mee 😌. Maar de bedden, kussens en dekbedden zijn van goede kwaliteit.

Het huisje staat op een park, dus ja, je hebt buren. Maar het is heerlijk rustig.

Faciliteiten: Sauna (opgiet) heeft zn beste tijd gehad. De rest was gesloten vanwege het virus. Bestellen van eten kon makkelijk online. Pizza was top! De ontvangst hartelijk en efficiënt. Ik ga zeker nog een keer terug!

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in november 2020

• 7Margret Blaauboer27-09-2020

nooit meer

heel slecht verouderd en een heel gehorig, en de douche heel klein. vloerbedekking op de grond vies . Personeel niet vriendelijk, doen er weinig mee als je iets vertel wat je niet zint. en dat voor 3 dagen 328.00 . Had minstens een voucher of vergoeding verwacht, terwijl een ander echtpaar 25 euro betaalde incl. ontbijt per nacht.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2020

• 8Gijsbertus Verhoef21-12-2019

leuk dorp

gezellig dorp niet groot maar wel enige winkels voor de dagelijkse inkopen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in november 2019

• 7Anoesja27-10-2019

Gezellig

Gezellig dorp om door te wandelen, Lekkere bakkerij zalige sausijs gegeten.

• 6Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

oktober 2019

• 8Hendrikus10-09-2019

fantastich.

de mensen moeten het zelf ontdekken en mee maken.

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Margaret Bakx11-08-2019

Heel gezellig

Heel gezellig en goede bediening

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur