Sorteren

Reviews over Beaulieu (Cantal)

Voor herhaling vatbaar!!

R
    7-8-2018

Mooi gelegen huis, van alle gemakken voorzien (ruime keuken inclusief vaatwasser/oven/magnetron, wasmachine, 2 toiletten) met een prachtig uitzicht en een meer op 400m lopen (bergafwaarts). Rustig parkje. Zeer goede bakker (in lanobre) op 10min rijden.

Veel informatie over de omgeving, mooie wandeltochten, uitstapjes etc in het huis aanwezig. De VVV is er niks bij 😁

Ook voor aanvang van de vakantie ontvingen we van de eigenaar al een heel pakket met info.

Enigste minpuntje: eindschoonmaak doe je zelf. Hiermee ben je dus afhankelijk van de schoonmaakeisen van je voorganger..

Dit is door de eigenaar heel netjes opgepakt!

Wij komen zeker nog eens terug!

Een aanrader

Bert en Patty
    3-8-2018

De locatie is mooi en rustig en het huis is ruim, degelijk en van alle gemakken voorzien. In het Centraal Massief zijn mooie natuur- en historische bezienswaardigheden ruimschoots aanwezig. En vlakbij een leuk en strandje waar je lekker kan zonen en zwemmen en dat niet druk bezocht is.

Bij 'Le Beaulieu' kan je vlakbij goed eten. De kaart is niet zo groot, maar wat erop staat kunnen ze heel goed.

Fantastische week in een heel fijn huisje!

Klaas en June Beets
    6-7-2018

Wij hebben een fantastische week gehad en wat hebben jullie daar een lekker huisje!

We hadden sinds twee maanden een cabriolet en hebben bijna de hele Auvergne verkend helemaal geweldig met open dak!

Met vriendelijke groet en zeer waarschijnlijk tot een volgende keer,

fijn en mooi huis

Ralph en Jessica Houtingh
    2-7-2018

Bonjour!

Wij verblijven inmiddels alweer een aantal dagen hier in het prachtige Beaulieu! Wat is het ontzettend mooi hier en wat hebben jullie een fijn en mooi huis!

Wij zijn hier om een week mooie wandelingen te maken wat hier super goed kan! De omgeving is echt erg mooi! Maar hoe fijn is het dat je ook nog lekker kunt afkoelen in het meer en van alle gemakken bent voorzien! Echt heerlijk hier en het overtreft al onze verwachtingen!

Wij genieten lekker nog een paar dagen van al het moois hier!

Tot rust komen in puur natuurb

Marie José
    27-5-2018

Heerlijk ruim en goed geoutilleerd huis met balkon rondom. Prachtig uitzicht. Geweldige Natuur