Reviews over Barvaux

Fantastisch huis

Ellen,
    16-8-2014

Een heerlijk huis gelegen boven Barvaux en aan de golfbaan. Zeer rustig gelegen en volledig ingericht vakantiehuis met sauna, jacuzzi en privétuin.

Ontvangst door zeer vriendelijke eigenaar met fles wijn en tegoedbon voor zijn restaurant in Durbuy. Alles was zeer netjes gepoetst.

Jammer van die kleine dingen!

Wendy Verstegen,
    24-6-2012

Toen we hier aankwamen waren we teleurgesteld in het feit dat er geen trampoline was (daarvoor hadden we voor deze woning gekozen). We waren niet op de hoogte gebracht (was weggewaaid).Verder was de woning niet echt schoon! Qua ligging en tuin met de jacuzzi was het prima. Het is echt luxe villa in een mooie omgeving, maar voor ons was het jammer dat die kleine dingen niet aangepakt waren (schoonmaak, onderhoud en trampoline). We hebben de verhiuurder onze klachten verteld en hij heeft er daadwerkelijk iets mee gedaan (lees het bericht van de mensen na ons).

Prachtige locatie, perfecte vakantie villa.

Twan de Groot,
    19-6-2012

Prachtige locatie, prima slaapkamers en alle wenselijke voorzieningen. Er is een trampoline en een jeu de boule baan. De ligging is perfect: mooi hoog gelegen met een prachtig uitzicht. En lekker rustig gelegen.

De villa heeft veel plaats en alle comfort, modern en gezellig ingericht.

Heel goede uitvalbasis naar allerlei bezienswaardigheden, vlakbij Durbuy.

Ook de opmerkingen gelezen van de vorige huurders: het huis was bij ons uitermate schoon en keurig afgewerkt. We konden daar niets op aanmerken.

Kortom, een aanrader voor een heerlijk weekendje! We hebben genoten. Om zeker terug te gaan.

Mooie en ruime woning, slordige tuin

Liesbet,
    4-6-2012

Wij verbleven met 4 volwassenen, 2 tieners en 3 kinderen (1,5j - 5j) in dit huis. Het huis is zeer ruim en mooi onderhouden. Ruime slaapkamers met goede bedden. Alles was ook schoon. Vaatwas werkt niet altijd naar behoren en dan moet je wel soms wat met de hand afwassen.

De tuin is echter een ramp. Er is kunstgras in plaats van echt gras en waar er geen kunstgras is staat het vol onkruid. Wij huurden het huis omwille van de trampoline maar die was stuk. Niemand had echter de moeite genomen om dit ons op voorhand even te melden. De teleurstelling bij de kinderen was dan ook erg groot. Bovendien had ook niemand de moeite genomen om de palen die her en der rond de trampoline lagen op te ruimen.

Doen we zeker weer

Fam Suk,
    11-12-2011

De bungalow staat ca. 200 mtr. vanaf het centrum. Hier zijn diverse winkels en eetgelegenheden te vinden, tevens de plaatselijke VVV, waar men ook Nederlands spreekt. Buiten het centrum vind je bijv. een Spar en Aldi. Verder zeer veel mogelijkheden voor survival, mountainbiken en kanoën. Vlakbij vind je de oude stad met kasteel en tuinen, Durbuy.

De prijs, is voor wat je krijgt, prima. Een ruim huis met ruime omheinde tuin. Wordt na iedere huurder gereinigd.

Voor de kinderen is er een speelkamer met speelgoed en spellen e.d.

Er is een tv en een radio aanwezig.