vakantiehuizen in Bannes (Lot)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Bannes (Lot)

Reviews over Bannes (Lot)

• 10Bep de Vries18-06-2016

Onveranderd mooi

We zijn 3 weken geweest en het weer was niet evenwichtig. Maar we hebben geen dag dezelfde luchten gehad. Fantastisch.Houd je van afwisselend weer en de elementen dan is dit een mooie plek.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 9bep de vries30-05-2013

geweldige omgeving

Ik ga er voor 5de keer naar toe. Dat zegt genoeg, denk ik. Mooie omgeving,fijn huisje. Voor mij een beetje thuiskomen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Hans van Rijsewijk19-09-2010

Rustig dorpje, goede uitvalsbasis

Ik weet niet of je dit een dorp mag noemen ;-) Dagtochtje Bannes ben je dan ook zo klaar mee.

Maar, heerlijk rustig en een goede uitvalsbasis. Directe omgeving is erg mooi en zeker ook interessant voor wandeltochten van diverse moeilijkheidsgraad.

Dichtsbijzinde winkels niet ver weg. Leyme voor dagelijkse boodschappen (3Km), St Cere voor meer uitgebreiden winkel mogelijkheden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad

augustus 2010

• 10Eric01-08-2008

natuur, cultuur, rust

Rustig Frans dorpje, met mooie pas gerenoveerde kerk. Prachtige natuur, rustige omgeving. Allerlei toeristische attracties (o.a.Rocamadour, Gouffre de Padirac en vele andere) op korte afstand van Bannes. Zeer vriendelijke en gastvrije bevolking.

• 10Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Peter en Mariet26-10-2007

Wij hebben een huisje gehuurd op landgoed Moulin de Pesteil. Het huis Coup du Ciel. Een prachtige ruime woning geheel vrijstaand op een heerlijk landgoed met gastvrije eigenaren. In de nabije omgeving zijn er veel culturele uitstapjes te maken, ook voor kinderen erg leuk. Het gerestaureerde kerkje in het dorp is ook zeer de moeite waard.

• 9Cultuur

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Marilou Visser26-10-2007

Klein dorpje, inwoners zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie gerestaureerde kerk. Gelegen in prachtig deel van de Lot: veel groen, heuvelachtig landschap. Mooie stadjes in de buurt: St.Cere, Figeac, Lacapel Marival. In nabij gelegen Leyme is een bakker, supermarkt en slager.

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met familie in juli 2007

• 6Barry11-08-2007

Een zeer rustiek, typisch Frans dorpje. Er zijn geen winkels, kroegen, o.i.d. maar de bevolking is zeer aardig en altijd in voor een praatje. In Leyme (op ca. 3 km) is een bakker en een supermarkt. In St. Ceré (op ca. 8 km)zijn voldoende mogelijkheden voor winkelen en utgaan.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur