vakantiehuizen in Ballito

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Ballito

Reviews over Ballito

• 7Karin02-11-2013

Als tussenstop prima

We hadden een gezellig dorp aan zee verwacht! Alles behalve dat! Helemaal volgebouwd tot op het strand met grote ommuurde privé huizen en hele lelijke appartement complexen. Het leek wel Knokke of Scheveningen met zijn lelijke panden en dan 10x erger! Met veel moeite een kroegje gevonden (Hofs) waar de surf-gemeenschap aan de bar hing. Een fatsoenlijk restaurant was al helemaal niet te vinden, dus maar in het hotel gegeten. De zee is en blijft mooi, maar de rest....! De Zimbali lodge / resort is een eigen estate en ligt tegen Ballito aan.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Krzysztofa05-04-2012

wakacje marzeń

wspaniałe miejsce na luksusowe wakacje zachwycą nas złociste plaże i orzezwiajacy wiatr oceanu nie daleko wspaniałe rezerwaty afrykanskiej przyrody

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

mei 2011

• 8A van Eeken21-12-2005

Camperreis; Een prachtige, schone camping, dicht bij zee, winkeltjes tegenover de camping en de grote Pick&Pay iets landinwaarts. Deze winkelketen is ruim gesorteerd en kwalitatief goed met vaak bewaakte parkeerterreinen. Dit geldt overigens voor heel Zuid-Afrika, en ook vaak bij een Spar is het verantwoord inkopen. Ballito is een gezellig strandstadje. Prachtig bewaakt schoon strand.

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2003

• 10Linneweever15-08-2005

ik heb geslapen in het Ballito Manor. Een prachtig hotel met 11 kamers. Het stadje bestaat uit villas met een groot hek er om heen. Niet erg gezellig maar wel mooi. Het lijkt bloemendaal wel! je kan in de zee niet makkelijk zwemmen want er zitten haaien. Er zijn speciale stukken afgezet met netten. Water temperatuur is goed omdat het de indische oceaan is. Het is z'n 30 minuten rijden naar Durban.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd in augustus 2005

• 8j RUIJTER BERGEN NH10-01-2005

Mijn zoon woont al 20 jaar in z.Afrika en wij gaan haast ieder jaar daar heen op vacantie,wij vinden het een hele mooien plaats en de omgeving is ook heel mooi.

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd in januari 2005

• 9Spanjers04-11-2004

Ik heb gelogeerd bij mijn familie die in Ballito woont, dus over hotels enzo weet ik niks. Als je van de natuur wilt genieten, lekker wilt stappen en ook nog allerlei (water)sporten wilt doen, is het een geweldige plaats. Bezoek ook zeker Gateway, ong 30min met de auto, de grootste mall van het zuidelijk-halfrond!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur