• Aanwezig in kamer/huis

Sorteren

Reviews over Baarlo (Limburg)

Fantastische

Astrid Dikkeboom
    7-9-2018

Een heerlijke week gehad op d'Auffenhof.

Wat een fantastische accommodatie, eigenaren zijn ontzettend gastvrij...de cottage waren van alle gemakken voorzien en schoon ( hebben we wel os anders meegemaakt). Kortom een echte aanrader. En zeker voor herhaling vatbaar.

Een betere groepsaccomodatie is er niet!

Margreet van Voorst
    28-8-2018

Familieweekend in D’Ouffenhoff was werkelijk fantastisch. We zaten in de Kasteelboerderij met 18 personen. Deze locatie is echt top! Zeer gezellig en smaakvol ingericht! Geweldig leuke eetkamer met uitgebreide keuken. Bovendien alle luxe, oa elke kamer eigen badkamer, grote besloten tuin. Kortom een echt comfortabel familiehuis waar iedereen zich op zijn gemak voelt! In de omgeving is genoeg te doen.

Zeker een aanrader, beter krijg je niet!! Bart en Liesbeth weten wat gastvrijheid is!

een aanrader !!

Christel
    5-8-2018

We hebben genoten van het supergezellige huis,heel ruim,rustige ligging en toch kortbij het centrum en supermarkt.Een supervriendelijke eigenares .

het was een topper

victoire
    10-5-2018

Dit was ons eerste weekend in een huisje met onze groep en het was een top weekend. het was een rustig ligging, de mogelijkheid op barbecueën. het gaf ons een echt vakantie gevoel het is een topper.

het automatische licht boven was te fel voor als je s'nachts op stond.