Sorteren

Reviews over Baarlo (Limburg)

Geweldig!!

Marieke
    2-10-2018

We hebben een super leuk weekend gehad. Wat een mooi en fijn huis!! De schommel was echt het toppunt voor de kindjes. Ook die vaatwasser is ideaal met zo'n grote groep. Je bent zo door je vuile vaat heen. We hadden ook echt prachtig weer dus lekker in de tuin gezeten en gewandeld.

Het huis is van alle gemakken voorzien

Fantastisch!

Kim
    26-9-2018

Half september ons familieweekend met 12 volwassenen en 4 kids tot 7 jaar doorgebracht en het was fantastisch. Het is huis is mooi, ruim, schoon, super leuk ingericht en compleet. Andrea is een superleuke en behulpzame gastvrouw, die snel en makkelijk communiceert. We hadden super geluk met het weer, dus ook veel tijd buiten doorgebracht. Genoeg speel mogelijkheden voor de kids en een fijne plek om met z’n allen te eten. Wij hadden een pizza oven gehuurd, waar we heerlijke pizza’s in hebben gebakken met z’n allen en hadden iemand uitgenodigd voor een wijnproeverij in het huis op zaterdagavond, ook hier was het huis perfect voor.

Ik heb al best veel accommodaties gezien, maar dit is echt een topper! Ga zo door!

Gr. Kim

Fantastische

Astrid Dikkeboom
    7-9-2018

Een heerlijke week gehad op d'Auffenhof.

Wat een fantastische accommodatie, eigenaren zijn ontzettend gastvrij...de cottage waren van alle gemakken voorzien en schoon ( hebben we wel os anders meegemaakt). Kortom een echte aanrader. En zeker voor herhaling vatbaar.

Een betere groepsaccomodatie is er niet!

Margreet van Voorst
    28-8-2018

Familieweekend in D’Ouffenhoff was werkelijk fantastisch. We zaten in de Kasteelboerderij met 18 personen. Deze locatie is echt top! Zeer gezellig en smaakvol ingericht! Geweldig leuke eetkamer met uitgebreide keuken. Bovendien alle luxe, oa elke kamer eigen badkamer, grote besloten tuin. Kortom een echt comfortabel familiehuis waar iedereen zich op zijn gemak voelt! In de omgeving is genoeg te doen.

Zeker een aanrader, beter krijg je niet!! Bart en Liesbeth weten wat gastvrijheid is!

Zeer aanbevolen!

JWvW
    24-8-2018

Kasteelboerderij:

Uitstekende accommodatie met een ruim eigen (speel- en BBQ) terrein met uitstekende voorzieningen (koelkasten, afwasmachines; wasmachines, keukenspullen, borden, glazen, bedden, handdoeken, enz.).

Uitstekende persoonlijke service door de eigenaar; zij hebben goede contacten in het dorp en kunnen van alles regelen.

Gezellige locatie en veel te doen in de omgeving; goede eetgelegenheden.