We hebben een aantal aanbieders voor Ameland voor je op een rij gezet:

Reviews over Ameland

Geweldig!

Petra van Beijeren,
    21-2-2019

Een heerlijke bungalow, met een geweldig uitzicht op de duinen. Een plek om terug te keren en dat doen we nu al voor de vijfde keer. Het voelt een beetje als thuiskomen, het licht, de ruimte en de rust!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Zwaar relaxed.....

mischa hommerson,
    8-1-2019

Een heerlijk huisje in een prachtige omgeving! We hebben genoten van al het gemak wat dit huisje te bieden heeft..we zitten er aan te denken om in het voorjaar weer terug te keren. Lekker bijkomen!

Gereisd met partner in december 2018

Gewoon AF !

Ben Schuurman,
    22-11-2018

Dat je de ruimte en de rust krijgt in deze luxe bungalow. Prima toeven en centraal gelegen tov Ballum/Hollum en Nes.

Strand is prima te bereiken zowel fietsend als wandelend. Een echte aanrader !

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk

Rob en Elly,
    1-11-2018

We hebben een heerlijke week gehad in huisje de Sjans,

Het is een heel gezellig huisje, vol boeken, muziek en dvd s, de keuken is uitgerust met goede pannen en het huisje is heel rustig gelegen. Helaas hebben we niet in de tuin kunnen zitten, maar met mooi weer zit je hier super in de grote tuin rondom met veel privacy.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

Een fantastische week met traantjes bij vertrek

Veerle Merlevede en Jan Noij,
    30-7-2018

Prachtige ligging van de accommodatie - bijzonder door relatie met film Penny's Schadow - persoonlijke zorg door eigenaars - zeer comfortabele accomodaties - extra geschikt door mogelijkheden paardrijden en rijlessen - heerlijk eiland met mooie stranden en gezellige dorpen met alle faciliteiten.

Gereisd met vrienden in juli 2018