Sorteren

Reviews over Ameland

Heerlijk

Rob en Elly
    1-11-2018

We hebben een heerlijke week gehad in huisje de Sjans,

Het is een heel gezellig huisje, vol boeken, muziek en dvd s, de keuken is uitgerust met goede pannen en het huisje is heel rustig gelegen. Helaas hebben we niet in de tuin kunnen zitten, maar met mooi weer zit je hier super in de grote tuin rondom met veel privacy.

Een aanrader dus!

Een fantastische week met traantjes bij vertrek

Veerle Merlevede en Jan Noij
    30-7-2018

Prachtige ligging van de accommodatie - bijzonder door relatie met film Penny's Schadow - persoonlijke zorg door eigenaars - zeer comfortabele accomodaties - extra geschikt door mogelijkheden paardrijden en rijlessen - heerlijk eiland met mooie stranden en gezellige dorpen met alle faciliteiten.

Geweldige groepsaccommodatie!

Landstede Sport en Bewegen
    5-7-2018

Heerlijke accommodatie met veel buitenmogelijkheden.

Zeker gaan!

Petra Korte
    28-6-2018

Wat een topweekend hebben wij gehad! En dat zeker mede door de gastvrijheid en luxe die u, uw accommodatie en uw team ons hebben geboden. Hartelijk dank daarvoor.

Wij komen volgend jaar heel graag terug. Zodra duidelijk is in welk weekend het beachvolleybaltoernooi plaatsvindt zullen we contact opnemen.

Nogmaals hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

alle beachvolleyballers die er waren

Zeer aan te bevelen

Fam. Jacobs
    25-5-2018

Prachtig mooi vakantiehuis met alles erop en eraan. Veel zorg aan interieur besteed. Het vrije uitzicht vanuit de woonkamer en de tuin is zeer prettig aan de ogen. De spelende konijnen bij hun hol op 25 meter afstand is erg leuk. Met eigenaresse is het goed communiceren.