Géén boekingskosten
ZooverVacature Werkstudent Klantenservice

Vacature Werkstudent Klantenservice

Ben jij op zoek naar een communicatieve bijbaan in de reiswereld naast je studie? Check dan snel deze vacature! Wij zijn per direct op zoek naar een werkstudent in het gezelligste team op de afdeling Klantenservice. Een betere basis voor jou carrière in de reisbranche is er niet!

Als Klantenservice werkstudent heb je contact met de klanten en agenten en lever je een bijdrage aan het verkopen van onze reizen. Omdat jij beschikt over uitstekende communicatieve skills snap jij wat onze klanten willen. Zo bezorg jij onze klanten een hele goede dag! Het contact met de klant gaat per telefoon, e-mail, Whatsapp en social media. Zo ben je onderdeel van de hele customer journey!

• Je bent minimaal 8 uur per week beschikbaar.
  • Je werkdagen zijn in de weekenden (11.00 uur tot 16.30 uur) en feestdagen (12.00 uur - 15.00 uur).
  • Wil je meer werken? Dat kan!
  • Ook tijdens je vakantie periodes van school kun je bij ons vaak extra uren werken om geld te verdienen voor je eigen reizen!
  • Je werkt meestal vanuit huis, maar je bent ook van harte welkom op kantoor.

Je hebt lef en je bent een gedreven HBO of MBO student. Je leert snel en kunt goed met vrijheid en eigen verantwoordelijkheid omgaan. Je vindt het leuk om in een klein, hecht en gezellig team te werken. Verder kun je flink doorwerken: in drukke periodes stapelen de vragen zich vaak op. Het mis voor jou een leuke uitdaging om de dag te eindigen met zo min mogelijk open cases.

• € 13,- per uur incl. vakantiegeld
  • Stoere werkplek in hartje Rotterdam mét dakterras
  • Flexibiliteit: we werken 50% thuis en 50% op kantoor
  • Borrels & events samen met 30 andere startups
  • Fred, onze kantoorhond, heet je iedere dag van harte welkom op kantoor

• Zoover.nl: opgericht in 2005 als reviewplatform en is een van de grootste vakantie websites van Nederland. We verkopen pakketreizen en hebben meer dan 3,8 miljoen reviews.
  • Vakanties.nl: een start-up opgericht in 2017 en bundelt aanbiedingen voor overnachtingen, huurauto’s en vluchten.

Ben je enthousiast? Tof! Snel solliciteren dan. Stuur je motivatie en CV naar [email protected]

For English applications: this job requires that you are fluent in written and spoken Dutch. Non-Dutch applications can not be taken into consideration.