Géén boekingskosten
ZooverVacature Medior Content Specialist (32-40 uur)

Vacature Medior Content Specialist (32-40 uur)

Ben jij een ervaren (2-4 jaar) content specialist en wil jij jouw kennis loslaten op het leukste onderwerp dat er bestaat? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie:

Als Medior Content Specialist heb je kennis van zaken. Je weet waar je moet beginnen, wat van belang is om hoger te scoren in Google en hoe je zo snel mogelijk een CMS kan doorgronden. En je bent in staat om jouw werk te analyseren op basis van data.

Jouw belangrijkste doelstelling: ervoor zorgen dat Zoover weer excelleert op organisch verkeer. Dat doe je samen met het content team (3 FTE).

Jij schrijft iedere dag de scherpste content waarmee je de bezoeker helpt, de Google rankings verhoogt of de CTR van het blog naar de website verbetert. Het kan altijd beter, dus jij bent altijd kritisch op wat er geschreven wordt, daarvoor duik je in de data en resultaten. Je werkt nauw samen met het portfolio team (verantwoordelijk voor ons aanbod) en de SEO specialist. In samenspraak stel je de juiste prioriteiten en maak je de planning op voor het team.

Wie zoeken wij?

• Jij hebt pit. Je cheft alles en hebt daar ook plezier in!
  • Jij schrijft content omdat je weet wat het oplevert, kortom: je bent resultaatgedreven. En die resultaten kunnen altijd beter.
  • Jij bent creatief, jouw content prikkelt.
  • Jij bent flexibel, we werken namelijk in een dynamische organisatie die onderhevig is aan verandering.
  • Jij bent een organisatorisch talent. Samen met het team zorg je ervoor dat de prioriteiten duidelijk zijn en dat de werkzaamheden ingepland worden. Je bent een meewerkend voorman/-vrouw.
  • Jij duikt in de cijfers en trekt lering uit jouw werk, deelt die met collega’s en past de verbeterpunten toe in de toekomst.

Jouw profiel:

• Je bent HBO+ afgestudeerd.
  • Je hebt een perfecte beheersing van de Nederlandse taal en kunt met je collega’s probleemloos Engels praten.
  • Je bent tech savvy: je vindt snel je weg in verschillende content management systemen.

Voor wat, hoort wat. Kom je bij ons werken? Dan bieden wij jou deze pluspunten:

• Onbeperkt vakantiedagen (ja, echt waar)
  • Stoere werkplek in hartje Rotterdam mét dakterras
  • Flexibiliteit: we werken 50% thuis en 50% op kantoor
  • Borrels & events samen met 30 andere tech startups
  • Eenmalige thuiswerkvergoeding om jouw home office van alle gemakken te voorzien
  • Fred, onze kantoorhond, heet je iedere dag van harte welkom op kantoor

Over ons:

• Zoover.nl: opgericht in 2005 als reviewplatform en is de grootste vakantie-website van Nederland. We verkopen pakketreizen en hebben meer dan 3,8 miljoen reviews.
  • Vakanties.nl: een start-up opgericht in 2017 en bundelt aanbiedingen voor overnachtingen, huurauto’s en vluchten.

Enthousiast? Mooi! Solliciteren dan! Stuur een mail met jouw motivatie en cv naar [email protected]

For English applications: this job requires that you are fluent in written and spoken Dutch. Non-Dutch applications can not be taken into consideration.