Tijdelijk €25 aanbetaling
/Vacature Medewerker Klantenservice - 40 uur

Vacature Medewerker Klantenservice - 40 uur

Ben jij op zoek naar een commerciële baan in de reiswereld? Check dan snel deze vacature! Wij zijn per direct op zoek naar een Medewerker Klantenservice voor ons gezellige team in het hart van Rotterdam.

Vakanties.nl is opgericht in 2017 als platform voor het online verkopen van reizen. In 2020 heeft het bedrijf Zoover overgenomen. Zoover is opgericht in 2005 als reviewplatform, waar vakantiegangers reviews kunnen achterlaten en reviews kunnen vergelijken. Over de jaren heen is Zoover uitgegroeid tot een platform met ruim 3,8 miljoen reviews. Sinds een aantal jaar biedt Zoover ook vakanties aan naar 1.000.000+ accommodaties op allerlei bestemmingen.

Als klantenservice medewerker heb je contact met de klanten en agenten en lever je een bijdrage aan het verkopen van onze reizen. Omdat jij beschikt over uitstekende communicatieve skills snap jij wat onze klanten willen. Zo bezorg jij onze klanten een glimlach op het gezicht! Het contact met de klant gaat per telefoon, e-mail, Whatsapp en social media. Zo ben jij onderdeel van de hele customer journey.

Daarnaast hou je je achter de schermen bezig met het checken en inboeken van vluchten die niet goed zijn doorgekomen. Dit kan de vlucht, het hotel of de transfer zijn. Ook verstuurd je betaalherinneringen indien nodig en informeer je klanten in het geval van wijzigingen in hun boeking.

Je hebt lef en durft je eigen input te geven. We werken in een klein, gezellig en hecht team, hier moet je in passen en je prettig bij voelen. Als klantenservice medewerker heb je veel contact met de klanten per telefoon en lever je een belangrijke bijdrage aan het verkopen van reizen. Omdat jij beschikt over uitstekende communicatieve skills snap jij wat onze klanten willen.

We zijn een succesvolle startup en groeien hard! Dat maakt dat we een hecht en gedreven team zijn. Er is een goede werksfeer en veel vrijheid (hier moet je wel tegen kunnen!). Ook is er de ruimte voor eigen input. Sterker nog, dit verwachten we! We werken gestructureerd via ‘scaling up’ en stellen ambitieuze jaar- en kwartaal doelen met het hele team.

• Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal goed.
  • Het is een pré als je ook Engels spreekt en kennis hebt van andere talen.
  • Je bent niet bang om de telefoon op te nemen.
  • Je bent proactief en flexibel.
  • Werk je graag in een team maar kun je ook goed zelfstandig werken? Top!
  • Ervaring in de reisbranche en een afgeronde mbo/hbo opleiding in het toerisme zijn een pré.

• Goed marktconform salaris
  • Onbeperkte vakantiedagen - Ja, echt waar
  • Flexibiliteit - We werken zowel thuis als op kantoor
  • Laptop van het bedrijf
  • Een gezellige sfeer

Ben je enthousiast? Tof! Snel solliciteren dan. Stuur je motivatie en CV naar [email protected]

For English applications: this job requires that you are fluent in written and spoken Dutch. Non-Dutch applications can not be taken into consideration.