Géén boekingskosten
ZooverVacature Medewerker Klantenservice 24 uur - 40 uur

Vacature Medewerker Klantenservice 24 uur - 40 uur

Ben jij op zoek naar een commerciële baan in de reiswereld? Check dan snel onze vacature! Wij zijn per direct op zoek naar een Medewerker Klantenservice voor het gezelligste klantenservice team.

Wat ga je doen?

Als Klantenservice medewerker heb je contact met de klanten en agenten en lever je een bijdrage aan het verkopen van onze reizen. Omdat jij beschikt over uitstekende communicatieve skills snap jij wat onze klanten willen. Zo bezorg jij onze klanten een hele goede dag! Het contact met de klant gaat per telefoon, e-mail, Whatsapp en social media. Zo ben je onderdeel van de hele customer journey!

Wie ben jij?

Ten eerste: jij hebt lef en durft je eigen input te geven. Klantenservice kan in jouw ogen altijd sneller, beter en vooral leuker. Als klantenservice medewerker heb je contact met de klanten en lever je een belangrijke bijdrage aan het verkopen van onze reizen. Omdat jij beschikt over uitstekende communicatieve skills snap jij wat onze klanten willen. We werken in een klein, gezellig en hecht team.

Welke skills moet je echt hebben?

• Je bent communicatief vaardig en je beheerst de Nederlandse taal goed.
  • Het is fijn als je ook nog Engels spreekt en misschien nog wel kennis hebt van een andere taal.
  • Proactief en flexibel zijn hoort ook bij deze functie.
  • Werk je graag in een team maar kun je ook goed zelfstandig werken? Top!
  • Ervaring in de reisbranche en een afgeronde mbo/hbo opleiding in het toerisme is zeker een pré.

Wat bieden we?

• Onbeperkt vakantiedagen (ja, echt waar)
  • Stoere werkplek in hartje Rotterdam mét dakterras
  • Flexibiliteit: we werken 50% thuis en 50% op kantoor
  • Borrels & events samen met 30 andere tech startups
  • Eenmalige thuiswerkvergoeding om jouw home office van alle gemakken te voorzien
  • Fred, onze kantoorhond, heet je iedere dag van harte welkom op kantoor

We zijn een succesvolle startup en groeien enorm hard! Dat maakt dat we een hecht en gedreven team zijn. Goede werksfeer, veel vrijheid (hier moet je wel tegen kunnen!) en de ruimte voor eigen input (sterker nog, dit verwachten we!). We werken gestructureerd via ‘scaling up’ en stellen ambitieuze jaar- en kwartaal doelen met het hele team.

Ben je enthousiast? Tof! Snel solliciteren dan. Stuur je motivatie en CV naar [email protected]

For English applications: this job requires that you are fluent in written and spoken Dutch. Non-Dutch applications can not be taken into consideration.