Hotel Registran Plaza

3 reviews over Hotel Registran Plaza in het Nederlands

Met vrienden

Het President Palace hotel heet nu Registan Plaza. Maar voor de rest is er weinig veranderd (pakweg 5 jaar geleden waren wij er voor het eerst). Het blijft een groot hotel met imposant atrium waar zowat alles te vinden is: receptie, bar, het buffet voor ontbijt en dinner. Sterk negatieve zaken zijn er niet maar maar vele zaken kunnen verbeterd. Wij hadden een suite op de bovenste verdieping. De kamer bleek een volledig appartement met vier ruimtes (inkom, slaapkamer, grote badkamer en zeer ruim salon dat wat oubollig gemeubeld was. Het bed kraakte dat het geen naam had. Echt storend was het zeer ruime terras dat je spijtig genoeg niet kon betreden (geblokkeerde vensters en deur). Misschien maar best ook want het terras was de habitat van tientallen duiven die er in hoeken en kanten nestelden en niet alleen dat als je begrijpt wat ik bedoel. Geen mooi uitzicht.. Het buffet was best OK maar geen variatie.De ligging is goed te noemen: het Registanplein bv ligt op wandelafstand.

Prachtig atrium, maar kamers al wat ouder. Enkel rokerskamers en dat kan toch vervelend zijn.

Zeer centraal gelegen, alles op wandelafstand.

FANTASTISCH HOTEL

Francis van Jette
20-5-2010

Het President Palace Hotel is gelegen in het centrum van Samerkand, op slechts enkele kilometers van het Registan Plein. Heel luxeus van constructie, vriendelijk personeel en uitstekende keuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Registran Plaza in Samarkand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Registran Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.