Hotel Grand Samarkand

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Samarkand voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Samarkand in het Nederlands

Zakelijk

Een nacht in dit hotel verbleven. Netjes ingericht met prima bedden en schone douche/sanitair. Er is geen lift. Ingang ook via trap te bereiken (zie foto). Hotel ligt in 19e-eeuwse wijk, ongeveer 20 min lopen van mausoleum van Timur Lenk. Incidenteel valt de stroom hier uit, en het hotel heeft geen eigen generator. Ontbijt is prima, brood met jam/kaas/noten en vruchten en eieren op bestelling. In sommige reisgidsen staat dit hotel als 'top end' beschreven. Hoewel zeker niet slecht is het niet te vergelijken met *****. In de zomer wordt het ontbijt geserveerd op de binnenplaats, daar staan dan ook grote ligbanken waar je heerlijk met een kop thee kunt bijkomen van alle indrukken. Offoiciële prijs $ 90 dollar voor een kamer, maar als het hotel niet volledig bezet is kun je hier zeker op afdingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Samarkand in Samarkand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Samarkand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.