Hotel Malika Kheivak

We hebben een aantal aanbieders voor Malika Kheivak voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Malika Kheivak in het Nederlands

Schitterend gelegen in historisch centrum

rinus_manders
17-12-2014

De Malika hotelketen heeft in Khiva drie hotels nl. Khiva, Khorezm en Kheivak, wij logeerden in het Malika Kheivak Hotel dat schitterend is gelegen in het historische centrum te midden van alle monumenten, het Kheivak hotel heeft op zichzelf een vrij sobere uitstraling en de kamers zijn dat ook, het ontbijt is redelijk goed en verder is er een lommerrijk buitenterras. Alles is netjes en schoon en de service is prima. Voor het diner wandelden we naar het Khorezm Hotel dat juist buiten de stadsmuur tegenover de westelijke stadspoort is gelegen en gevestigd is in een voormalige medressa, en leuke en wel heel bijzonder locatie om te dineren

Gereisd Met vrienden in september 2014

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Malika Kheivak

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malika Kheivak in Khiva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malika Kheivak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.