Hotel Khiva Madrassah

2 reviews over Hotel Khiva Madrassah in het Nederlands

Fantastisch, duizend-en-een-nacht sfeer

Steenhoek
21-5-2010

Fantastisch, duizend-en-een-nacht sfeer. Net achter de stadsmuur. ´s avonds verdwijnen de dagtoeristen, en wordt het heel mysterieus

HOTEL IN EEN MADRASSAH

Francis van Jette
21-5-2010

Het hotel is gevestigd in een madrassah, een gewezen koranschool. De kamers zijn zeer eenvoudig (ze gelijken op kloostercellen) en hebben geen televisie noch telefoon voor een wake-up-call. De maaltijden grijpen plaats in een apart historisch gebouw. Het is een hele ervaring om in dit hotel te logeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Khiva Madrassah in Khiva, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Khiva Madrassah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.