Hotel Zargaron

1 review over Hotel Zargaron in het Nederlands

Fantastisch uitzicht

Anneke
18-1-2010

Hotel Zargaron ligt midden in de oude stad, vanuit sommige kamers heb je mooi uitzicht op de Kalonminaret en de Mir-i Arab madrasa. Kamers zijn wisselend van grootte maar allemaal wel brandschoon. Bedden hebben dekbed ipv lakens/dekens. Sanitair wat verouderd hier en daar en verwarming in badkamer is soort stadsverwarming die niet uit kan. Andere kamers liggen aan een binnenplaats, deze was in de winter afgesloten. Ontbijt is redelijk, vers brood, boter, jam, kaas, koffie/thee en iets naar keuze met eieren, Ligging is super, je bent midden in de oude stad en kunt zo overal heen lopen. Receptionist spreekt wat Engels en is erg behulpzaam.

Hotel Zargaron 8 10 1 .