Sorteren

vakanties Uzbekistan

Reviews over accommodaties in Uzbekistan

Vriendelijk en naar internationale standaard

Edo
    12-7-2017

Mooie ruime kamers met stille airco en ruime bedden. Zwembad in fijne tuin. Behulpzame staf die degelijk Engels beheerst. Super value for money.

Rustig gelegen

Rinus
    24-12-2014

Dit hotel is gelegen in een rustige straat op 20 minuten loopafstand van het historische centrum, het hotel is netjes maar vrij sober voor zijn vier sterren.

Het ontbijtbuffet was naar tevredenheid, een restaurant heeft het hotel niet,

De gastenkamers zijn in een apart gebouw op een soort binnenhof, het is er erg rustig, de kamer was ruim en netjes.

Schitterend gelegen in historisch centrum

rinus_manders
    17-12-2014

De Malika hotelketen heeft in Khiva drie hotels nl. Khiva, Khorezm en Kheivak,

wij logeerden in het Malika Kheivak Hotel dat schitterend is gelegen in het historische centrum te midden van alle monumenten, het Kheivak hotel heeft op zichzelf een vrij sobere uitstraling en de kamers zijn dat ook, het ontbijt is redelijk goed en verder is er een lommerrijk buitenterras.

Alles is netjes en schoon en de service is prima.

Voor het diner wandelden we naar het Khorezm Hotel dat juist buiten de stadsmuur tegenover de westelijke stadspoort is gelegen en gevestigd is in een voormalige medressa, en leuke en wel heel bijzonder locatie om te dineren

Hotel stamt uit de Sovjettijd

Rinus
    26-9-2014

Dit enorme hotel telt 16 verdiepingen en de bouw stamt nog uit het Sovjet tijdperk, het is erg mooi gelegen in hartje stad aan het fraaie Amir Timurplein,

de metro en musea zijn vlakbij.

Ondanks de enorme omvang van het hotel is het geen onaangename verblijfplaats, de kamers zijn schoon en netjes, het ontbijt is uitstekend en de service is goed, we moesten s'morgens al om half vijf vertrekken, maar er was al voor ontbijt gezorgd.

Gedateerd met service

M
    30-9-2013

Je komt echt in een andere wereld terecht, hele avonturen beleefd om het land in te komen. Maar dan proberen ze je uitstekend op te vangen bij aankomst hotel. Kreeg midden in de nacht nog eten en drinken! De kamer was erg gedateerd tov westerse begrippen. De lift was erg traag, de lobby ziet er sjiek uit maar alles is erg "russich" uit de communistische tijd. Het eten moet je aan wennen, want het ontbijt is niet erg westers. Wel weer erg behulpzaam. Engels is een probleem voor de meesten. Wel goede zitjes om gasten te ontvangen.