Uganda

Reviews over accommodaties in Uganda

Erg mooie plek.

michel,
    31-7-2012

Mooie plek midden in het woud met fantastische vergezichten. De kamers zijn eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. Zowel het ontbijt als het diner zijn gewoon goed te noemen en het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. In mijn ogen een accommodatie die je niet over mag slaan mocht je naar Oeganda gaan.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gately inn Entebbe

rianne blom,
    11-2-2012

Dichtbij de luchthaven, vriendelijk personeel, dag en nacht bewaking, zwembad op loopafstand. Kamers lekker schoon en fris... En je wordt keurig naar luchthaven gebracht!!

Gereisd met vrienden in december 2011

great place to be

John,
    6-7-2011

Zeer mooie locatie Personeel erg behulpzaam en zeer gastvrij, wij hebben in de lodge geslapen en het tree house. De Lodge vonden wij echt prima. Douche met warm water, wel even doorgeven hoe laat je wilt douchen ivm het opstoken van een vuurtje Tree house was leuk voor een nacht,je slaapt dan in de jungle wat een aparte belevenis is,s,nachts hoor je zoveel geluiden oa apen olifanten enz. Maar wel erg primitief. Het eten is hier echt prima En de manager een prima gastheer

Gereisd met partner in mei 2011

Praktisch, dichtbij de luchthaven

Bert,
    13-8-2010

Gately Inn ligt aan de doorgaande weg Entebbe / Kampala. Je hoort dan ook constant het verkeer. De cottages zijn geriefelijk, maar het bed wat we hadden had een enorme kuil in het midden. De kaart is verrassend. De Thai gerechten lekker. Er is wireless Internet, erg prettig. Gately Inn is goed voor 1 nacht op doorreis, maar verder heb je er niets te zoeken.

Gereisd met partner in juli 2010

Goed hotel

Wiljan,
    30-3-2010

Een prima hotel voor een tussenstop in Fort Portal. Van hieruit kan je een chimpansee tracking organiseren. Ruime en schone kamers en we hebben er goed gegeten.

Gereisd met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)