Lodge Paraa Safari

7 reviews over Lodge Paraa Safari in het Nederlands

Geweldig

Laura
13-8-2012

Tijdens mijn drie weken vrijwilligerswerk hebben we 2 nachten in dit hotel geslapen om even "bij te komen". Het was fantastisch!

Fantastic location and Amazing wildlife

Roni M
      17-9-2011

Paraa Safari Lodge is an incredible location in Murchison Falls National Park.The rooms are excellent and staff very friendly

voor herhaling vatbaar

josje Zelzate België
      25-3-2011

hier 3 overnachtingen gedaan, mooi zwembad met poolbar, echt luxe. goeie uitvalsbasis voor safaritochten, restaurant was ook goed, de river Nyl tocht was echt mooi, weinig dieren gezien, maar dat moet je treffen. de watervallen waren echt mooi, de ene dag vanuit een bootje en de andere dag stonden we er boven op.

je kan veilig te voet van de lodge naar de veerpont.

Heel mooi en luxe hotel met een fantastische ligging met uitzicht over de Nijl en de Nijlpaarden. Alles wat je maar kunt wensen is aanwezig: hele goede ligging voor de gamedrives in Murchison Falls N.P. Een zwembad - met poolbar - voor de kids. Een heel goed restaurant. Een internetcafé (wel beetje duur). En zelfs een leuke souvenirshop.

Je moet wel een beetje tegen de vleermuizen kunnen. Die vliegen de hele nacht over de veranda en de balustrades. Murchison Falls N.P. is ook een toplocatie voor Gamedrives in Uganda.

unieke ligging

janet.wil
      10-2-2010

Mooie lodge met goed ingerichte kamers. Vanwege de bavianen kan de schuifpui niet open en de ventilator hing buiten bereik van het bed de kamer was dus heel erg benauwd. Het eten werd aan tafel geserveerd en is van uitstekende kwaliteit. Prijzen zijn ons inziens vrij hoog voor een menu vroegen ze 45.000 shilling (15 euro) en voor een fles shampoo maar liefst 12 euro. Dit is voor Oegandese begrippen heel duur. Uitzicht is prachtig en ook de ligging je rijdt zo het park in.

Relax con vista panoramica e natura incontaminata

Marina Pizzorni
      29-11-2009

Direttamente sul fiume, il Paraa offre una vista incantevole e ottimi servizi per rilassarsi dopo intense giornate di safari. Le camere sono ben arredate. I bagni con belle docce spaziose. La cucina è buona. Si può mangiare del tipico pesce di fiume (che nonostante le nostre perplessità si è rivelato molto buono) e dell'ottima carne. La scelta con servizio al tavolo è limitata (ma in genere in alta stagione propongono buffet). Noi siamo stati molto bene. L'Uganda è bellissima!

Luxe accomodatie in Murchisons Falls

Betty
      30-8-2009

De Paraa Lodge ligt middenin Murchisons Falls NP. Het lijkt erop dat dit de enige optie is in het park om er op een redelijk niveau te overnachten. Het ligt net tegenover de pont over de Nijl. Let op: de laatste gaat om 19.00 uur!

De kamers zijn groot en alle voorzieningen zijn aanwezig incl. goede badkamer en klamboe.

Eten is in buffetvorm en goed.

Er si een zwembad aanwezig, ook met uitzicht over de Nijl.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Paraa Safari in Murchison Falls NP, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Paraa Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Paraa Safari scoort een 8.57 uit 10 op basis van 7 reviews.