Murchison Falls NP

Reviews over Murchison Falls NP

Fantastisch!

Esther,
    17-11-2018

Een safari in Murchison falls is in een woord geweldig! De sfeer is ontspannen maar mysterieus. Er zijn onwijs veel apen, herten, giraffen, olifanten en buffels. We hebben zelfs een leeuwen familie gezien, fantastisch! De gidsen geven aan elkaar door wanneer ze een bijzonder dier zien, zodat de kans groter wordt dat je ze spot.

Het landschap is enorm uitgestrekt, prachtig gewoon. Zo mysterieus, zo puur. Niet te beschrijven!

Ik zou ook zeker een bootsafari aanraden; nijlpaarden en krokodillen liggen op je te wachten om gefotografeerd te worden! ;)

Gereisd met vrienden in januari 2018

O.i. mooiste Nationaal Park van Uganda

Lex,
    6-3-2013

Murchison Falls National Park is het grootste wildreservaat van Uganda. Het ligt in het noorden van het land en wordt minder druk bezocht dan het Queen Elisabeth NP. Wij vonden Murchisons Park het meest ongerepte en mooiste park in Uganda.

Gereisd met vrienden in Wed Sep 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De rust.........

Wiljan,
    2-4-2010

Murchison Falls in het noordwesten van Uganda is een heel rustig NP (National Park). Het is glooiend met wijdse panorama gezichten. Het aanbod dieren op het land is niet spectaculair. Giraffes, buffels, Olifanten en diverse soorten rendieren. Het mooiste is natuurlijk de Nijl. Een boottocht naar de Murchison Fall is aan te bevelen. Hier zie je enorm veel nijlpaarden en ook krokodillen. Hier en daar verschijnt een olifant bij het water om te drinken. Ook de waterval laat een enorme indruk achter.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Murchison Falls NP scoort een 9,8 uit 10, op basis van 5 reviews