7,6

16 reviews over Hotel Travellers in het Nederlands

Gezellige goedverzorgde plek

ottenga_ingrid
10-8-2013

Het hotel ligt op loopt afstand van het "centrum" van Kisoro. Wanneer je het hotel binnenkomt, komt je in het "hoofdgebouw". Is is de receptie, lounge en eetruimte. De lounge is er gezellig ingericht met rond de open haar zitjes. Groot is het niet. Achter het gebouw ligt de tuin met daarom heen de kamers. De kamer zien er licht en fris uit. Mooi opgemaakte bedden en met verse bloemen bedekt. Alle kamers hebben douche en toilet. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Eigenlijk geen punten van kritiek.

Gereisd Met partner in september 2012

goed hotel

Cremers Erna
3-8-2012

goed hotel ter voorbereiding op gorilla tracking en om nadien uit te rusten. Kisoro zelf stelt niet zoveel voor. Nette kamers met douche.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Were you ever accused of robbing your own stuff?

Paul
30-1-2012

Recently we stayed in this ‘second-home’ of Dian Fossey, Traveller’s rest in Kisoro, Uganda. Nice place, but not a second home to us. In the night of Jan 6-7 2012 we were robbed of money (our spare gorilla permit) and equipment (a.o. camera, phone) and the hotel refused all responsibility. Worse, to keep their record clean they denied the theft and accused us of setting it up, telling this to all guests and the police joining in common interest. So if you still decide to stay here, take care . It's not safe.

Gereisd Met partner in januari 2012

mooi hotel met geschiedenis

D
21-1-2012

Travellers Rest is het hotel waar vroeger bekende onderzoekers verbleven waaronder Dian Fossey. Zij deden dan onderzoek naar de berggorilla's.

Gereisd Met vrienden in november 2011

Leuk,gezellig hotel

Anneke
27-7-2011

We zijn hier 4 dagen geweest met een rondreis. We hebben de gorillatrack gedaan. Het eten is super! Mooie en nette kamers. In Kisoro zelf kan je leuk wandelen en winkelen.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

anneke_7
25-7-2011

Mooi hotel.Lekker eten.leuke kamer.Naar de gorilla.'s geweest.Kisoro is gezellig om te winkelen.Goed te doen.

Gereisd Met vrienden in november 2010

Prima hotel...

Martine Rasing
19-8-2010

Dit is een prima hotel om in te verblijven. Vriendelijk personeel en een ouderwets koloniale entourage. De binnentuin is erg prettig om in te zitten. Je kunt er ook een fijne massage ondergaan. Het eten vond ik wat minder... De maskers die er verkocht worden zijn veel te duur. Die zijn voor een habbekrats te krijgen bij Equator, een perfecte plek om toeristische dingetjes te kopen...

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend uitgangspunt voor de Gorilla's.

Frank & Muriël
14-2-2010

Sfeervol hotel. Relaxed en vriendelijke mensen. Mooie tuin om lekker te zitten en te genieten van de rust. Mooie Congo art.

NL managers die heel vriendelijk zijn en de boel goed runnen. Prima eten en mooie ruime kamers met goede douche. Heel prettige verblijfsplaats en ideaal startpunt (en eindpunt) voor de gorillatracking.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging, maar vreemd presoneel

Remco
3-8-2009

Tijdens het verblijf in 2006 werd ik aangenaam 'verrast' door de kinderlijke wijze waarop het menu werd toegelicht. Ik voelde me weer op de lagere school.

Gereisd Met vrienden in februari 2006
2007

Heerlijk hotel ! Relaxed en vriendelijke mensen - mooie !

Trijntje Medema
24-9-2007

Heerlijk hotel ! Relaxed en vriendelijke mensen - mooie tuin om lekker te zitten en te genieten van de rust. Ideaal startpunt (en eindpunt) voor de gorillatracking.

NL managers die heel vriendelijk zijn en de boel goed runnen ! Heerlijk eten en mooie ruime kamers met goede douche ! Heel prettige verblijfsplaats !

Gereisd Met partner in september 2007

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travellers in Kisoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travellers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.