Lodge Nkuringo Safari

Lodge

1 review over Lodge Nkuringo Safari in het Nederlands

Janet en Wil
10-2-2010

Super mooi gelegen aan een meer met uitzicht op de vulkanen van Oeganda, Rwanda en Kongo midden in de bergen. Goed ingerichte "tenten" met een stenen aanbouw voor het sanitair, goede bedden. Eigen zitje aan de voorkant. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Kleinschalig slechts 8 kamers. De weg naar de lodge is slecht en alleen bereikbaar met 4 wiel aangedreven auto's. Steile afdaling naar de lodge van ongeveer 300 meter die te voet afgelegd moet worden, niet te bereiken voor auto's.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Nkuringo Safari in Kisoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Nkuringo Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Nkuringo Safari scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.