Kisoro

We hebben een aantal aanbieders voor Kisoro voor je op een rij gezet:

Reviews over Kisoro

• 7ottenga_ingrid10-08-2013

Echt afrikaans dorp

Een prima plek als uitvalsbasis voor een gorillatracking. Het leuk om de markt te bezoeken of de pygmeeën. Het is genoeg te doen voor 2-3 dagen.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in september 2012

• 8Paul30-01-2012

Kisoro

A perfect base for Gorilla's, volcano hikes, markets, lakes

• 6Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 7D21-01-2012

Kisoro mooie omgeving

Kisoro heeft ook een mooie markt om een beetje te shoppen.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2011

• 10Beertje12-05-2009

Fantastisch !!!

We hebben een fantastische reis gemaakt. Dit moet ik echt iedereen aanraden! De reis was prachtig,allemaal mooie dieren gezien, leeuwen,olifanten, gorilla's,allerlei aapsoorten en vele byzondere soorten vogels.daarnaast is het natuur landschap geweldig mooi.We hadden wel een cultuurshock,de armoede metname. Regelmatig hoorde je de mensen mesoengu(blanke)zeggen.Dus hadden ze het weer over ons.We hebben een rondreis gemaakt vanuit entebbe naar de murchion waterfalls naar kisorro en terug n entebbe,intotaal 19 dagen. Dit deden we vnl in tenten.Best wel spannend,want opde campings waren geen omheiningen om beesten tegen te houden.dus 'snachts grazen de nijlpaarden en herten op de camping. We werden rondgereden door touroperator.Dit is ons uitstekend bevallen.Alles was perfect geregeld, met een chauffeur en gastvrouw die voor ons heerlijk kookte.

• 10Omgeving
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Sandra10-08-2007

Super vaqkantie, en niet alleen de gorilla's zijn er geweldig, maar ook de tree climbing lions en de nijlpaarden zorgen lachwekkende taferelen.Hier heb veel super foto's gemaakt

• 10Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 923-07-2007

trevelers rest , de plaats om rustig alles tot je door te laten dringen, goede vriendelijke bediening een fijne tuin lekker bier ,goed eten en een heerlijke open haard zowel binnen als buiten een heerlijke hond die rond loopt en je vriendelijk verwelkomt EEN HEUS TREVELERS REST en dan erg uniek de lokale grote markt op maaandag en donderdag smorgens vroeg komen de mensen al vanuit de congo en ruanda naar kisoro om daar hun spullen uit te stallen Hoeveel kleuren kun je hebben aan je ogen?!

• 9Omgeving
    • 9Cultuur