Lodge Cimps Nest

Lodge Info

Meer lodgeinfo

3 reviews over Lodge Cimps Nest

• 5Klaas09-09-2013

Niet een chimpnest maar een stofnest

Wij hoopten te hebben een mooie kamer dat de Bigodi moerassen uitkeek. Maar het uitzicht op het balkon bood een beperkte kijken uit over bij-door toenemende riet en bomen. En de Kibale bos was te ver om te zien wat vanaf de lodge. Het huis was donker, ramen en deuren pasten niet in er frame-werk. Er was geen plek om je kleren te leggen, zelfs niet een pincode te hangen kleren! Vanwege de hout-heeft aangewakkerd ezel warm water wordt beheerst de geur van verkoold houten de leuke geuren van de natuur. Het personeel was allemaal recht, het eten was eetbaar, maar niet echt geweldig. De ( Nederlandse) eigenaar deed toon niet veel respect voor de Oegandese personeel en was schreeuwend tegen hen graag ain koloniale tijden!

• 8michel31-07-2012

Erg mooie plek.

Mooie plek midden in het woud met fantastische vergezichten. De kamers zijn eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. Zowel het ontbijt als het diner zijn gewoon goed te noemen en het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. In mijn ogen een accommodatie die je niet over mag slaan mocht je naar Oeganda gaan.

• 9John06-07-2011

great place to be

Zeer mooie locatie Personeel erg behulpzaam en zeer gastvrij, wij hebben in de lodge geslapen en het tree house. De Lodge vonden wij echt prima. Douche met warm water, wel even doorgeven hoe laat je wilt douchen ivm het opstoken van een vuurtje Tree house was leuk voor een nacht,je slaapt dan in de jungle wat een aparte belevenis is,s,nachts hoor je zoveel geluiden oa apen olifanten enz. Maar wel erg primitief. Het eten is hier echt prima En de manager een prima gastheer

0 tips over Lodge Cimps Nest

0 vragen over Lodge Cimps Nest