Reviews over Fort Portal

De beste plek in deze stad en omgeving!

Jacqueline,
    20-6-2015

Prima hotel met alle voorzieningen die je wenst. Rustig gelegen, comfortabele kamers, schoon en netjes. Verrassende ontbijtkeus en een originele menukaart waarvan alle gerechten aanraders zijn! De bediening is vriendelijk en servicegericht. Heerlijke schaduwrijke tuin waar je kan relaxen met een drankje en een boek. Voor de 'appers' en bloggers: snelle wifi beschikbaar!

Een heerlijke plek waar wij ons helemaal thuis voelden.

Geweldig Hotel met heerlijk eten

e meijer,
    19-6-2015

Hotel Dutchess in Fort Portal is een prettig hotel met een goede service, heerlijk eten en schone kamers. Er is een uitgebreide kaart aanwezig zodat je bij langer verblijf heel divers kunt eten, vooral de pizza's, ijs eigenlijk alles is uitmuntend.Het personeel is klantvriendelijk en heel behulpzaam.

wat een topper

Eva,
    19-6-2015

het hotel ligt in het centrum van het stadje, maar op een rustige plek. Het eten is fantastisch en de bediening erg aardig.

Erg fraai gelegen aan krater meer

Bert,
    6-8-2010

De lodge wordt door Aubrey en zijn vrouw gerunned. Aubrey is een gastheer pure sang. Ook de rest van het personeel doet erg hun best het je optimaal naar je zin te geven. De lodge hoort bij een landgoed dat ook een plantage gevat met een vanilla fabriek. Erg leuk dat te bezoeken, doe ook een rondwandeling rond het meer.

Een meer dan uitstekende plek om de omgeving van Fort Portal te bezoeken!

Goed hotel

Wiljan,
    30-3-2010

Een prima hotel voor een tussenstop in Fort Portal. Van hieruit kan je een chimpansee tracking organiseren. Ruime en schone kamers en we hebben er goed gegeten.

Fort Portal scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews