vakanties Uganda

Reviews over accommodaties in Uganda

Ga hier zeker terug!

Esther Munnig Schmidt,
    29-10-2018

Vriendelijk personeel. Nette accommodatie. Lekker eten!

Aanrader door verzorging, locatie en bijzonder vri

Pieter Streefkerk,
    20-7-2018

Een geweldige locatie. Mooie schone kamers aan een schitterende tuin met veel bijzondere vogels. Op enkele kilometers van de luchthaven, in 10 minuten sta je in de vertrekhal. Heerlijk gedineerd (3 gangen).

Geen enkele negatieve opmerking te maken. Top locatie.

Adembenemend!

4-1-2016

Tijdens onze rondreis in Uganda hebben wij 2 nachten in de Mihingo Lodge geslapen. Voor mij als 17-jarige was dit een super ervaring. 3 dagen even afgezonderd van de buitenwereld zonder enig bereik of een streepje Wifi. Ik keek er eerst heel erg tegenop maar uiteindelijk heb ik echt genoten. Paardgereden tussen de zebra's en genoten van het uitzicht vanuit de tent en vanuit het zwembad. Vanuit je douche kijk je uit op het prachtige uitzicht. Kortom, je komt hier echt tot rust en er zijn leuke activiteiten te doen!

Huiselijk, ontspannen

Anja,
    22-10-2015

Mijn verblijf was echt op en top heerlijk! Er heerst een hele ontspannen, huiselijke sfeer.

Intzettend vriendelijk personeel. Na een dagje op pad te zijn voelt Villa Katwe als thuiskomen!!

De beste plek in deze stad en omgeving!

Jacqueline,
    20-6-2015

Prima hotel met alle voorzieningen die je wenst. Rustig gelegen, comfortabele kamers, schoon en netjes. Verrassende ontbijtkeus en een originele menukaart waarvan alle gerechten aanraders zijn! De bediening is vriendelijk en servicegericht. Heerlijke schaduwrijke tuin waar je kan relaxen met een drankje en een boek. Voor de 'appers' en bloggers: snelle wifi beschikbaar!

Een heerlijke plek waar wij ons helemaal thuis voelden.