Turks & Caicos Eilanden

We hebben een aantal aanbieders voor Turks & Caicos Eilanden voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Turks & Caicos Eilanden

Top appartement

Bram,
    1-8-2018

Pluspunten: Mooie kamers Prachtig zwembad Voldoende ligbedden Alles om het zwembad mooi opgeruimd Vriendelijk personeel Betaalbaar eten en drinken Leuk animatieteam Leuke dagelijkse bingo

Minpunten: 1 Airco, eigenlijk te weinig voor de grote kamer Schoonmaak van de kamer is minimaal

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zoooo vreselijk mooi

Ellyke de Nijs,
    2-4-2007

Zoooo vreselijk mooi. Op de foto's in niet goed vast te leggen hoe fantastisch mooi dit club dorp ligt. Daarnaast erg goede sfeer, mooie kamers en super animatie.

Gereisd anders in april 2007

De lange reis (via Miami) wordt beloond want dit Club Med

Ellyke de Nijs Verkooyen,
    6-9-2006

De lange reis (via Miami) wordt beloond want dit Club Med dorp ligt op een van de mooiste plekjes op aarde. Zó mooi, het is niet eens goed op foto over te brengen. Het dorp is voor volwassenen en er komen vooral Amerikanen wat de losse sfeer erg ten goede komt. Over het algemeen komen er meer mannen dan vrouwen. Restaurant heeft 3 eetzaaltjes waarvan 1 speciaal voor singles. Veel activiteiten, maar ook hier geldt: alles mag, niets moet. 's Middags live muziek met Daniel aan de beachbar waar je tegelijk van een prachtige zonsondergang kunt genieten. Het is prijzig maar ab-so-luut de moeite waard. Gaan sparen dus!

Gereisd met vrienden in december 2005