Reviews over accommodaties in Turks & Caicos Eilanden

Top appartement

Bram
    1-8-2018

Pluspunten:

Mooie kamers

Prachtig zwembad

Voldoende ligbedden

Alles om het zwembad mooi opgeruimd

Vriendelijk personeel

Betaalbaar eten en drinken

Leuk animatieteam

Leuke dagelijkse bingo

Minpunten:

1 Airco, eigenlijk te weinig voor de grote kamer

Schoonmaak van de kamer is minimaal

Zoooo vreselijk mooi

Ellyke de Nijs
    2-4-2007

Zoooo vreselijk mooi. Op de foto's in niet goed vast te leggen hoe fantastisch mooi dit club dorp ligt. Daarnaast erg goede sfeer, mooie kamers en super animatie.

De lange reis (via Miami) wordt beloond want dit Club Med

Ellyke de Nijs Verkooyen
    6-9-2006

De lange reis (via Miami) wordt beloond want dit Club Med dorp ligt op een van de mooiste plekjes op aarde. Zó mooi, het is niet eens goed op foto over te brengen. Het dorp is voor volwassenen en er komen vooral Amerikanen wat de losse sfeer erg ten goede komt. Over het algemeen komen er meer mannen dan vrouwen. Restaurant heeft 3 eetzaaltjes waarvan 1 speciaal voor singles. Veel activiteiten, maar ook hier geldt: alles mag, niets moet. 's Middags live muziek met Daniel aan de beachbar waar je tegelijk van een prachtige zonsondergang kunt genieten.

Het is prijzig maar ab-so-luut de moeite waard. Gaan sparen dus!