Hotel Yafeya

Hotel Yafeya

7,3

2 reviews over Hotel Yafeya in het Nederlands

2006

Het hotel lIgt MiddenIn het cEnctruM en de centrUm was egt

ORan
22-7-2006

Het hotel lIgt MiddenIn het cEnctruM en de centrUm was egt Gh0edKo0p De mensen die daar werkten wwaren egt altyd voor je klaar had je een probleem kwamen ze gelijk en de diner en z0 kon je ete in de restaurant

Gereisd Familie in mei 2005
2005

hotel is netjes en schoon, personeel vriendelijk en kan in

Karin
3-10-2005

hotel is netjes en schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam, eenvoudig ontbijt, kan evt in restaurant een diner eten. Hotel ligt midden in centrum van Samsun.

Gereisd Anders in Mon Oct 03 2005 16:54:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yafeya in Samsun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yafeya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.