Samsun

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Samsun

Reviews over Samsun

• 10hami dündar11-06-2015

harika bir yer

samsun beni her zaman kendine çekmiştir zaten

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in februari 2015

• 7Samantha29-04-2013

leuke plek

Samsun is geen stad om in je bikini te gaan zonne of om eens flink los te gaan in de discotheek. Wel is het een hele leuke plek om te bezoeken doordat je hier nog het 'echte' Turkije ziet. De mensen zijn ontzettend aardig, vriendelijk, gastvrij en zullen er alles aan doen om het naar je zin te maken. Zelf ben in in Tekkeköy geweest. Ik mis het nog steeds ontzettend en zou zo weer terug gaan!

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in november 2012

• 6Ayse07-04-2012

mooi strand

uitstekend voor iniedergeval de oude generatie, maar ook wel mooi voor de nieuwe generatie. De nieuwe kan beter naar Istanbul, de stranden van Samsun zijn zeer mooi.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0Gerard27-11-2011

Pamukkale in de buurt

Ook voor de toerist, pamukkale en kaklik caves zijn in de buurt. Omgeving is berachtig en voor wandelingen ook geschikt. De stad Denizli kan ik niet beoordelen ben er neit geweest.

• 9Omgeving

Zakelijk gereisd in september 2011

• 8Jannie Teenstra06-08-2010

Erg fijne stad waar je terug wil komen.

Samsun heeft alles voor een fijne vakantie. Moderne stad met alle winkels die je maar kan bedenken. Vriendelijke en gastvrije mensen. Mooie stranden, leuke restauranst en andere uitgaansmogelijkheden. Ook cultuur en geschiedenis is in Samsun voor de liefhebbers aanwezig. Echt een aanrader, ga je eens op vakantie zonder de hele dag andere europese toeristen om je heen. Het echte Turkije, met voor ieder iets te beleven. Laat je verrassen!!!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8C.H.de Jong18-02-2008

Gezellige stad leuke winkeltjes en vooral de russisemarkt

• 4Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 3Stranden

Gereisd in februari 2008

• 9Frank M.11-10-2007

Ich war im Sommer 2007 in Samsun.Eine sehr schöne und moderne Stadt am Schwarzen Meer.Es gibt viele sehenswürdigkeiten und Museen.Die Preise sind recht günstig.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Alleen gereisd in augustus 2007

• 8Düköylü Latife15-08-2007

Samsun is leuker dan Alanya.. Ik vind Samsun een prima Toeristische plek..maar het moet echt ondekt worden. Je kan in hotels logeren of kamperen.. Bezoek Samsun en de omgeving. Ga ook s'avonds uit. Mooie strands en prima caybahceleri (thee Tuinen), gezellige restaurants... Ga zelf erheen. Je zult dan weten wat ik bedoeld..Zie met je eigen ogen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met familie in mei 2006

• 10Mustafa/samsunlu5510-05-2006

Beste mensen en onze lieve gastin Karin ik weet niet of je allen bent gegaan of met tours maar samsun heeft zoveel uitgans plekken en zoveel te blevenissen onvoorstelbaar alleen je moet wel weten,ik ben geboren in deze stad mijn advies aan jou ga nog een keer maar wees gerust en zoek iemand die afkomstig is van daar of plaatselijk toeristen reis begeleider vragen en dan kun je bleven wat je wilt bleven ,verse vis vangen en plaatselijk klaar laten maken in zeer schone water in bafra baraj en of boot restourant of vliegtuig restourant of 1000en1 nachten vestivals discoteken strand restouranten boottochten piknieken met et/vlees mangal/barbeceu natuur ? alles is daar .ik wens iedereen geniet plezier.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2006

• 10Ender09-05-2006

Samsun is de grootste havenstad van Turkije, heeft een zeer lange en mooie strand...het uitgaansleven is niet denderend omdat het nog niet een echt toeristisch gebied is...winkels zijn er in overvloed, kortom je kan er alles vinden zon zee, strand, sport,cultuur,bergklimaat..enz.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden